Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inte kite. Men kan detta roa…

  • skejtar_henke

    Medlem
    4 augusti, 2007 vid 17:55

    nee jag fatta det.. Men visst är man lite känslig där.

  • eddie

    Medlem
    4 augusti, 2007 vid 18:07

    På honom bara Henke…. jag är jävligt irriterad på den där Simon.
    Han tjaffsar på en annan tråd också

  • skejtar_henke

    Medlem
    4 augusti, 2007 vid 19:03

    ok.. Fan fan ta han då.. SKÄPNING

  • magnush

    Medlem
    5 augusti, 2007 vid 17:56

    @Marcel_101 402602 wrote:

    folk säger kitesurfíng är en extremsport……..det där är extremsport vi är bara några fjolliga balletdansörer

    Mitt nya trick är en dubbel front roll plus piruett och landning i 3e position med efterföljande “plie”…

    Slå det om ni kan

  • skotten

    Medlem
    5 augusti, 2007 vid 23:34

    kiteloop to face.

  • r1k

    Medlem
    6 augusti, 2007 vid 09:28

    Spela roll vad som gör mest ont? Är det verkligen det de handlar om? “haha” säger jag bara

  • enlighted

    Medlem
    6 augusti, 2007 vid 11:14

    @r1k 403152 wrote:

    Spela roll vad som gör mest ont? Är det verkligen det de handlar om? “haha” säger jag bara

    Jaja det är klart att det är, “no pain no gain” heter det ju…:tongue:

  • pjoter

    Medlem
    6 augusti, 2007 vid 13:51

    @skotten 403090 wrote:

    kiteloop to face.

    gör nästan lika ont som att smacka höften i betong. Fördelen med att kita är att 10 min senare gör de inte särskilt ont medans det är då smärtan riktigt börjar komma efter närkontakt med betong.

    Kite är fan inte hardcore, de e de som e så gott, hade man satsat på samma sätt med skidor, skate eller vad som helst på land så hade man suttit i rullstol nu.

  • skejtar_henke

    Medlem
    6 augusti, 2007 vid 19:20

    Det håller jag med om pjoter. Jag tycker ju kite är kul. Skulle vilja säga så här för egen del.. Mer ardenalin och en helt annan känsla. Skejt för mig är mer att köra hårt och kötta.. Men skönt att man inte behöver välja.

  • marcel_101

    Medlem
    7 augusti, 2007 vid 18:11

    @r1k 403152 wrote:

    Spela roll vad som gör mest ont? Är det verkligen det de handlar om? “haha” säger jag bara

    japp japp han som har mest ont när han dör vinner, så e det visste du inte ?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inte kite. Men kan detta roa…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.