Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inte så smygig smygreklam!?

  • Inte så smygig smygreklam!?

    Publicerad av jesper-b på 12 augusti, 2013 vid 16:11

    Tja ni andra handlare, moderatorer och märkeslojala konsumenter; ni får väl vara på mig, anmäla mig, skälla ut mig, ta bort det här inlägget.. och jag ber redan nu i förväg om ursäkt: Förlåt!

    Men under “branschnyheter” finns ju en massa intressant nytt om allehanda märken. Gäller inte alls bara det märke jag själv tjänar grova stålar på!

    /JB

    challgren svarade 10 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • rrd_z

    Medlem
    12 augusti, 2013 vid 17:33

    hehehe så här efter någon timmes surf så är man lättroad som ett barn =)

  • alexasu

    Medlem
    14 augusti, 2013 vid 14:01

    Ska jag vara helt ärlig så tycker jag det är rätt svårt att hitta till “branch nyheter”… Man kan inte ha en tråd i huvudformuet som tillåter reklam istället? typ “tråden för reklam och ohämmad partiskhet”?

  • dr-masse

    Medlem
    14 augusti, 2013 vid 14:13

    Oh, den tråden lär bli minst sagt svårmodererad… nästan varje inlägg här har ju någon form av smygreklam och ohämmad partiskhet inbakat… inklusive mina.

    Men att ‘Branschnytt’ syns lite dåligt håller jag med om. Tar det med Surfzone grabbarna och ser om det kan göras bätre.

  • alexasu

    Medlem
    14 augusti, 2013 vid 15:05

    @dr Masse 714472 wrote:

    Oh, den tråden lär bli minst sagt svårmodererad… nästan varje inlägg här har ju någon form av smygreklam och ohämmad partiskhet inbakat… inklusive mina.

    Men att ‘Branschnytt’ syns lite dåligt håller jag med om. Tar det med Surfzone grabbarna och ser om det kan göras bätre.

    Det syns u till höger, men det går liksom inte att välja ur menyerna högst upp… Tog ett par minuter innan jag hittade det 😉

  • challgren

    Medlem
    14 augusti, 2013 vid 20:59

    @alexasu 714473 wrote:

    Det syns u till höger, men det går liksom inte att välja ur menyerna högst upp… Tog ett par minuter innan jag hittade det 😉

    Nu går det att välja i huvudmenyn!

    /Ch

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inte så smygig smygreklam!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.