Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inte vindsurfing – men jag behöver er hjälp!

  • Inte vindsurfing – men jag behöver er hjälp!

    Publicerad av anonym-anvandare på 12 september, 2003 vid 21:12

    Hej
    Här får man ju hjälp med allt från brädköp, segeltrim, hopptips till surfbussköp.

    Har dock en annan liten fråga som jag skulle behöva få lite hjälp med.

    Jag och två polare har nyligen lanserat ett fotbollspel på Internet och skulle behöva få tips på forum etc vi kan informera i???
    Målgruppen är män och till viss del kvinnor mellan ca 14-45 år så känner ni till några bra forum eller har andra marknadsföringsknep så får ni gärna posta dem här!

    Tack på förhand
    /F

    anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • fenan

    Medlem
    12 september, 2003 vid 21:59

    http://www2.flashback.info/scan <--- där har du massor med olika forum som du kan lansera i, vet inte om det e den typen du söker men men

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 september, 2003 vid 13:17

    Nej skriv inte på detta forum om det inte har med surf att göra.. och absolut inte om det handlar om något så idiotiskt som fotboll på data. Ta ditt bög spel å sälj till någon som bryr sig. aggro

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 september, 2003 vid 14:07

    dra…..
    hoppas ingen annan påpekar detta inlägg.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 september, 2003 vid 21:32

    Mogna inlägg boys!
    Hoppas ni surfar bättre än ni skriver

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2003 vid 10:33

    Förmodligen inte

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2003 vid 10:38

    ock vem bryr sig.. ett annat knep.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2003 vid 10:46

    Undrar lite bara, när någon skrivit ett inlägg som en annan person inte tycker är trevligt så ifrågasätts ofta den första personens surfkompetens?
    Är det verkligen så att man automatiskt vet att en person som lägger otrevliga inlägg surfar kass?
    Hur kan det isåfall komma sig???
    Dessutom undrar man ju hur nån är funtad som liksom rangordnar in folk efter hur dom surfar???

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 september, 2003 vid 09:48

    blev nog ett missförstånd
    jag tyckte bara att det var bra löjliga kommentarer man gett till killen som ställde frågan om hjälp.
    varför kan man inte vara lite jyste även om det inte handlar om surf.
    Här finns ju så många intelligenta användare på Steffo så varför inte ta vara på det istället för att skriva “dra…” “bög…” etc.

    min förhoppning var bara att de surfar bättre än de skriver -annars har de nog jäkligt tråkigt på vattnet – och det är ju inget kul varken för dem eller för sportens utveckling.

    Abrakadabra – hösten är här – häärligt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inte vindsurfing – men jag behöver er hjälp!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.