Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Interpress suger… Förlagen lurar konsumenterna

  • Interpress suger… Förlagen lurar konsumenterna

    Publicerad av surfmad på 7 oktober, 2005 vid 19:04

    Jag tänkte köpa senaste Boards eftersom på framsidan lockade med FREE DVD (med London indoor windsurfing). Gick till en tidningsbutik och fann att DVDn saknades. Åkte dätför till till en mer välsorterad tidningsaffär i Stan i tron att DVDn skulle finnas bifogad där. Tidningskillen sa att Interpress inte skickar med några DVD med tidningarna. Ringde därför till Interpress och de sa att det är förlagen till surftidningen i fråga som inte skickar med skivorna eftersom det blir för dyrt.

    Jag tycker att det är falskt marknadsföring och köpte därför inte tidningen denna gång i protest. De får göra bättre artiklar ifall jag köper nästa gång eller så måste jag vara desperat, typ ladda resväskan med surfblaskor innan surfresa.

    johan_m svarade 18 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 20:01

    Köp tidningen direkt från http://www.boards.co.uk istället, både billigare och direkt hem i brevlådan på några dagar!

  • klang

    Medlem
    7 oktober, 2005 vid 22:38

    Jag blev blåst på DVD:n… vill man ha den får man läsa annonsen i tidningen och skicka efter den…

    Boards är dock en bra tidning … tror säkert vi klarar oss utan DVD:n… säkert skärp anyhow 😉

    /Klang

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 oktober, 2005 vid 07:07

    det funkade ju inte att beställa! eller ens registrera sig ju! vad kostar det att få den hem i lådan??

  • mexi_

    Medlem
    8 oktober, 2005 vid 07:54

    Det kostar 40£, jag fick med dvd’n som prenumerant…..pilutta er………

  • johan_m

    Medlem
    8 oktober, 2005 vid 07:57

    Jag är prenumerant och jag fick med dvd när tidningen kom precis som utlovat så jag har inte märkt nånting av det problemen, men som sagt jag utnyttjar inte intrepress.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Interpress suger… Förlagen lurar konsumenterna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.