Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Intressant artikel i Boards Våg-FW-brädor

  • Intressant artikel i Boards Våg-FW-brädor

    Publicerad av rrd på 20 augusti, 2005 vid 13:59

    Jag vill bara ge tips om en intressant artikel i senaste Boards där man gör en jämförelse av testvinnare i respektive brädklass Traditionell våg – New Generation Wave/Stubbies – Fast Tail/Freestyle Wave

    Brädorna är RRD FW 80/Mistral Syncro 82/Starboard Acid 80 och är seglade i England. Likt svenska förhållanden.

    Har själv seglat RRD FWM 03-04 och FW80 05 många seglingsdagar 03-05 vid västkusten och lite utomlands och har också gjort jämförelse med de andra kategorierna som jag också har. Jag kan bara konstatera att för en ca 75 kg seglare så är en fasttail/FW en enormt allsidig bräda som spänner över ett imponerande stort område både i vågförhållanden och segelstorlek. Men jag skulle inte klara mig utan vågbrädorna.

    Artikeln är en uppföljning på tidigare artiklar i ämnet och snart kommer testerna på 2006orna där det ser ut att hålla i sig med inriktningarna trad Wave/FW och stubbies.

    rrd svarade 18 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Intressant artikel i Boards Våg-FW-brädor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.