Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Intressant från shaper Ola H.

  • stickan

    Medlem
    21 september, 2023 vid 00:02

    Apropå “Konfen räv”
    Blir nästan lite nostalgisk, har inte varit inne på “Steffo” på väldigt länge men fick för mig att logga in idag 🙂
    Började scrolla bland mina egna gamla inlägg och mitt allra första inlägg 23 sep 1999 (24 år sen) var just i en diskussion där Ola H skrev om brädkonstruktion i tråden “Bygga bräda”

    Jag frågade hur en sandwich bräda var uppbyggd som jag på den tiden inte hade någon aning om. Ola förklarade då hur de olika lagerna laminerades!

  • challgren

    Medlem
    8 oktober, 2023 vid 19:46

    “Apropå "Konfen räv"
    Blir nästan lite nostalgisk, har inte varit inne på "Steffo" på väldigt länge men fick för mig att logga in idag 🙂
    Började scrolla bland mina egna gamla inlägg och mitt allra första inlägg 23 sep 1999 (24 år sen) var just i en diskussion där Ola H skrev om brädkonstruktion i tråden "Bygga bräda"

    Jag frågade hur en sandwich bräda var uppbyggd som jag på den tiden inte hade någon aning om. Ola förklarade då hur de olika lagerna laminerades!

    Välkommen tillbaka!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Intressant från shaper Ola H.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.