Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intresse för att starta kiteklubb i Västerås

• Intresse för att starta kiteklubb i Västerås

Posted by stickan on 3 mars, 2003 at 22:53

Någon nämde det tidigare och som jag sa då finns möjligheten att integrera det i JKV(jolleKappseglarna Västerås) precis som vi har en vindsurfing sektion. Vi hade styrelsemöte idag måndag och jag tog upp frågan om det skulle vara intressant för klubben att bredda sin verksamhet. Och det tycket de flesta lät spännande men Jag vet ju inte vad Ni skulle ha för utbyte därför tycker jag att de som känner att det skulle vara kul och känner sig manade att ta tag i det hör av sig så vi kan gadda ihop oss. Jag kan vara länken mellan JKV och er och framföra era förslag och ideer m.m. men jag tänker inte dra i det då jag ansvarar för vindsurfingen och det är det jag håller på med på sommaren.
    Kite är bara en vintersyssla för mig än så länge.

Skriv här eller maila på jkv_surfing@hotmail.com
    Eller ring 070-594 11 73 alt 021-83 00 13

Mvh Stefan

anonym-anvandare replied 21 years, 9 months ago 3 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • macke_lindgren

Member
    4 mars, 2003 at 14:33

Jag tycker det låter intressant iaf. cool.gif

• anonym-anvandare

Member
    6 mars, 2003 at 13:55

det låter intressant, jag och en polare pluggar i e-tuna så du får gärna ringa när isen släpper och vädret tillåter.

/daniel 0707-104929

• anonym-anvandare

Member
    7 mars, 2003 at 09:52

Hej, bor i Enköping/Uppsala och ska fixa utr nu till våren. Skitkul om ni skulle fixa en klubb som man kunde kontatka och komma och åka lite med. Vet oxå att det det börjar bli ett gäng i Uppsala. Det kanske vore kul om man fixade lite kontakt mellan er två, menar att det kanske kan vara kul att åka till “varandras stränder” och kitea. Alltid kul och vara på lite olika ställen.

Henke

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intresse för att starta kiteklubb i Västerås

You must be logged in to create new discussions.