Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Iphone-fodral

  • dr-masse

    Medlem
    10 maj, 2011 vid 10:08

    Du får gärna börja. 😀

  • tim-eriksson

    Medlem
    10 maj, 2011 vid 11:59

    Kolla in Aquapack – Kalasbra!

  • tobhed

    Medlem
    10 maj, 2011 vid 12:35

    jag skulle inte ens våga tänka vad som händer med din telefon vid ett schysst (kasst)fall. En sak är att hålla vattnet borta nästa är att försöka se till så att den inte får en rejäl smäll eller liknande….

  • glader

    Medlem
    10 maj, 2011 vid 15:40

    Att manövrera en iPhone genom ett blött aquapac är nog omöjligt. Bilden visar ju en iPod som har en kombination av touch och mekaniska knappar. Antar att touchen inte fungerar. Själv har jag som komplement till iPhone en robust telefon för vindsurf, skidåkning och annat. Känns som enda sättet.

  • tim-eriksson

    Medlem
    10 maj, 2011 vid 16:43

    Nädå.. jag kör min htc wildfire igenom en aquapack och det går finimangen, Inga problem med smällar att den ska “hå upp” heller. Som jag ser det 100% säker.

    köp en aquapack och va glá

  • mr-jibe

    Medlem
    10 maj, 2011 vid 18:35

    Men så som jag sett det så funkar inte min 4:a med handskar på för att skärmen är värmekännslig till skillnad från många andra så jag tror det blir knepigt med något sånt där skal/aquapack :confused2: rätta mig om jag har fel…

  • jester

    Medlem
    10 maj, 2011 vid 20:06

    Det går utmärkt att styra iPhone och andra kapacitiva skärmar genom en aqua-pac. Men skulle jag våga köra med telefonen i en aqua-pac? NEJ! Har sett en del blöta GPSer genom åren som RTK, om man säger så…

  • charlieb

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 11:45

    Jag undrar hur ni surfar då ni vill/kan/behöver ratta en iPhone?

    Min klarar sig utan mig finfint i bilen…

    C

  • jester

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 11:46

    Använder min vid cykling osv…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Iphone-fodral

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.