• IS SURFER

    Publicerad av anonym-anvandare på 16 november, 1999 vid 18:01

    Jag söker efter en bra konstruktion på en ” IS SURFARE ” som kan styras.
    Alla förslag uppskattas.
    Vänligen faxa till Hendrik på 040 – 261986 eller ring 040 – 261998 så
    ringer jag upp.

    anonym-anvandare svarade 24 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • wisco

    Medlem
    16 november, 1999 vid 20:26

    maila om du hittar nåt, hade varit tufft!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 november, 1999 vid 21:15

    Jag har en freskate tror jag den heter, den är som en förvuxen skatebors med skenor i stället för hjul, upphängningen är precis lika dan som en skatebord, man svänger åt det hållet man trycker på kanten.
    Den fungerar faktiskt väldigt fint, har klockat en snitthastighet på 75 km/H och det var från stillastående till stillastående

  • olla

    Medlem
    16 november, 1999 vid 21:35

    Det finna en grej jag verkligen måste rekomendera till alla om det fryser fint i år. Stick ivåg till närmsta drakhandlare och handla en ca 4kvm flexifoil eller styrbar drake av annan modell. Spänn sedan på grillorna (gärna slipade) och stick ut på isen med draken. Du behöver knappt nån vind alls (kanske 4-5 m/s) så komer du upp i ruggiga hastigheter utan problem. Jag har provat!

  • dala

    Medlem
    17 november, 1999 vid 07:22

    Kolla in skridskosegling, det är det ultimata vintersurfandet. Vi racer varje helg det går, med farter upp till 100 km/h, Billigt lätt och fett ös. Gå in på Skånes isseglarklubbs http://hem2.passagen.se/dalahbg eller isseglarförbundet http://www.sisf.se, kom ut på isen och testa, jag tror du blir biten efter första resan.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 november, 1999 vid 15:00

    Till IP som svarade den 16 e nov

    Hej , Skulle du kunna skicka en teckning av den Is bräda som du använder
    via fax till 040 261986 . Hälsningar Hendrik.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.