• Isjaktsmast

Publicerad av tropic på 12 december, 2003 vid 14:33

Tjo på er!
    Det ligger till så att jag ska just påbörja ett isjaktsbygge. Jag har tänkt mig att jag ska glida runt med ett gammalt 4.4-segel i första hand, men jag vill inte köra med kolmast (4.30) Min fråga är nu alltså om det över huve taget existerar epoxymaster som har nån annan längd än 4.65, eller va de nu brukar vara. Jag äger iaf inte nån…än, men jag hoppas att nån annan gör det, som dessutom vill bli av med den!

(Borde kanske skriva inlägget under säljes, men tänkte att det kanske är nån annan som är intresserad av samma sak…dessutom når man fler här =))

tropic svarade 20 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.