Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Isläget i Stockholm

• Isläget i Stockholm

Publicerad av anonym-anvandare på 7 januari, 2003 vid 17:25

Vet ni hur isarna ser ut runt omkring Stockholm? Tjockleken borde inte vara något problem, åkytan är mer intressant. Det ligger typ 10 cm snö på isen där jag bor, nära Näsaängsbadet (Stora Värtan). Tyvärr krävs det massor av vind för att kunna ta sig igenom snön med min nya isseglare. Finns det några bra snöfria isar i Stockholm? Finns det några bra hemsidor med information?

waterboy svarade 21 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • feg

Medlem
    7 januari, 2003 vid 20:38

samma lika på mälaren… fin is men gömd under snö… vafan pysslar metrologerna med? mad.gif

/feg

• getwet

Medlem
    7 januari, 2003 vid 20:50

Friluftsfrämjandet sitter med en del info.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2003 vid 21:28

skriskoseglarna, som mest kör draksegel har en tel svarare som talar om var dom ska åka nästa dag, inför helgen.
    tel 08 – 7449998
    Den som lägger ut den här infon har tillgång till det lösenskyddade israpportörsnätverkat som i princip täcker halva Norden, och som är inriktat på långfärdsåkarnas behov.

• waterboy

Medlem
    9 januari, 2003 vid 19:16

Hallå!
    PÅ erstaviken vid Saltsjöbaden är d ca 1cm snö på isen, alltså åkbart, och isen är garannterat tjock… men skriv ett inlägg på steffo när du ska köra så kommer jag också.

Vad har du för konstruktion på brädan förresten?

Vill också köra men får bli i helgen.
    /abbe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Isläget i Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.