Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Issegling Kungsängen/Görveln

  • Issegling Kungsängen/Görveln

    Publicerad av trasurfarn på 17 januari, 2009 vid 21:38

    Här kommer två dagsfärska bilder från Görveln. Isen är lite knagglig, så det kan bli lite skakigt, men det fungerar bra ändå. I morgon skall det blåsa bättre.
    Ses vi på Görveln då?
    Träsurfarn

    electric svarade 15 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • electric

    Medlem
    18 januari, 2009 vid 01:18

    @Träsurfarn 526107 wrote:

    Här kommer två dagsfärska bilder från Görveln. Isen är lite knagglig, så det kan bli lite skakigt, men det fungerar bra ändå. I morgon skall det blåsa bättre.
    Ses vi på Görveln då?
    Träsurfarn

    Snyggt! Vilken uppställning!

    Själv orkar jag inte åka till Görväln. Finns f ö ingen anledning – isarna på sjöarna här i Södertäljetrakten (Uttran, Måsnaren och Yngern) är jättefina. Jag frekventerade själv Yngern idag. Ingen vind, men det blev 3 mil skridskoåkning istället. Men i morgon (söndag) så blir det nåt!

    Jag kan förresten nämna att jag försökte ta mig ut på Mälaren/Södra Björkfjärden från Sandvikens Brygga. Helt kört! Alldeles för tunn is. Ingen annan ute så långt ögat kunde nå, ja inte ens fiskare (som annars tycks trotsa tyngdlagarna vad gäller is). Märkligt, eftersom Mälarisarna tycks vara OK norr om stan.

    /Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Issegling Kungsängen/Görveln

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.