Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jacka kvarglömd vid Brevik idag 27/5

  • lowsahl

    Medlem
    28 maj, 2009 vid 07:00
    stefanlindmark;549110 wrote:
    Någon verkade varit för trött för att få mig sig allt hem efter dagens kalassurf.

    Återfås mot beskrivning.

    noll sju sex 126 99 91

    Tyvärr ingen jacka, var inte på plats men önskar….

    Kan tänka mig att det var en kalasdag igår jmf med i tisdags då vi stod på stranden å gapade pga helt utebliven vind….

    Sköj att det blev åka av igår iaf.

  • stefanlindmark

    Medlem
    28 maj, 2009 vid 10:22
    Löwsahl;549194 wrote:
    Kan tänka mig att det var en kalasdag igår jmf med i tisdags då vi stod på stranden å gapade pga helt utebliven vind….

    Jodå, visst blev det åkning av igår. Det var en hel del vindsurfare där och ett par tre kitare också. Många hade nog kört klart när jag anlände mot kvällningen.

    Vid 15-tiden hade någon tydligen mätt upp 17 m/s på stranden.

  • //TOMMY//

    Gäst
    28 maj, 2009 vid 11:15

    Ja det var fan vad det drog på i går , över 17m/s vid stranden och säkert runt 20 m/s på byarna ute på Trälhavet. I hop med sol och fina hopp ramper var det rena hawaiiiii……

  • musmagneten

    Medlem
    28 maj, 2009 vid 20:19

    Instämmer, blev dock påmind av vad jag ogillar med det här spottet: vindstråken. På det stora hela: en kalasdag så klart!

  • stefanlindmark

    Medlem
    31 maj, 2009 vid 22:26

    Ägaren till jackan är nu upphittad tack vare en kompis till ägaren som såg den här efterlysningen på surfzone. Internet är bra att ha ibland (åtminstone när det finns ström i huset).

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jacka kvarglömd vid Brevik idag 27/5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.