Jag behövde denna

Detta ämne har 7 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av fastforward.

• Författare
     frisk
    Deltagare

sa kompisen och gav mig i present, hur ska jag tolka det?…

JoMenSaAtt
    Deltagare

Hehe en sådan där kille surfar i min toa också. Riktigt tuff. Synd bara att de inte finns att köpa i sverige. 😉

Inge
    Medlem

Jag har sett denna på EKO:- Stormarknad, finns på div orter i Sverige!

MacL3an
    Deltagare

Nästan så vi borde göra en gruppbeställning, som med Tricktionary! Svenne? 🙂

pure
    Medlem

Köpte en sådan.. o måste säga att den tog slut rätt fort.. sedan sticker segletoppen upp ovanför toasitsen någon millimeter så man får den mot låret när man är i sitt esse 🙂 så den passar bättre som prydnad och coolhetsfaktor pryl än i toan.. så den får [][] två toa rullar av fem möjliga i betyg.

stinger
    Deltagare

Ha Ha precis en sån köpte jag idag på City Gross (i Mantorp). Min sambo tyckte det var passande med en surfare i toaletten 🙂

Vänta nu, är tanken att denna lilla gynnare ska surfa omkring i toalettstolen och ha kul ända tills någon lägger en kabel på honom eller sitter han limmad i kanten. Timmar, kanske dagar utan vind och vågor. Och så plötsligt… piss och skit och sedan blir han spolad. Låter lite som livet som vindsurfare för mig… I vilket fall som helst så tycker jag synd om honnom.

robinthewater wrote:
    Vänta nu, är tanken att denna lilla gynnare ska surfa omkring i toalettstolen och ha kul ända tills någon lägger en kabel på honom eller sitter han limmad i kanten. Timmar, kanske dagar utan vind och vågor. Och så plötsligt… piss och skit och sedan blir han spolad. Låter lite som livet som vindsurfare för mig… I vilket fall som helst så tycker jag synd om honnom.
    ROFLMAO 😀
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account