Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag behövde denna

  • jomensaatt

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 09:20

    Hehe en sådan där kille surfar i min toa också. Riktigt tuff. Synd bara att de inte finns att köpa i sverige. 😉

  • inge

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 12:24

    Jag har sett denna på EKO:- Stormarknad, finns på div orter i Sverige!

  • macl3an

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 17:37

    Nästan så vi borde göra en gruppbeställning, som med Tricktionary! Svenne? 🙂

  • pure

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 19:34

    Köpte en sådan.. o måste säga att den tog slut rätt fort.. sedan sticker segletoppen upp ovanför toasitsen någon millimeter så man får den mot låret när man är i sitt esse 🙂 så den passar bättre som prydnad och coolhetsfaktor pryl än i toan.. så den får [][] två toa rullar av fem möjliga i betyg.

  • stinger

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 19:46

    Ha Ha precis en sån köpte jag idag på City Gross (i Mantorp). Min sambo tyckte det var passande med en surfare i toaletten 🙂

  • robinthewater

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 20:22

    Vänta nu, är tanken att denna lilla gynnare ska surfa omkring i toalettstolen och ha kul ända tills någon lägger en kabel på honom eller sitter han limmad i kanten. Timmar, kanske dagar utan vind och vågor. Och så plötsligt… piss och skit och sedan blir han spolad. Låter lite som livet som vindsurfare för mig… I vilket fall som helst så tycker jag synd om honnom.

  • fastforward

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 10:36
    robinthewater wrote:
    Vänta nu, är tanken att denna lilla gynnare ska surfa omkring i toalettstolen och ha kul ända tills någon lägger en kabel på honom eller sitter han limmad i kanten. Timmar, kanske dagar utan vind och vågor. Och så plötsligt… piss och skit och sedan blir han spolad. Låter lite som livet som vindsurfare för mig… I vilket fall som helst så tycker jag synd om honnom.
    ROFLMAO 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag behövde denna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.