Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag drar till Torö svintidigt i morrn.

  • Jag drar till Torö svintidigt i morrn.

    Publicerad av jesper_b på 1 september, 2009 vid 15:41

    Främst för ett morgonsurf men tar med mig vindsurfprylar. Ska vara STORT onsdag förmiddag och vrida om på väst. Om vinden räcker är väl som vanligt lite tveksamt. Men om man kan komma loss ska man nog ta chansen. Ta med surfbräda om sådan finnes!!

    Ses,

    JB

    jesper_b svarade 14 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • johanb

    Medlem
    1 september, 2009 vid 20:10

    Jag kommer till Torö runt 06.30 för en 2-timmars “före-jobbet-surf”. Härligt om det blir några vågor.
    Ses,
    johan

  • rad

    Medlem
    2 september, 2009 vid 09:30

    Blev det något? Och var det någon vind? …försöker lära mig vilka prognoser man skall dra iväg på…

  • jesper_b

    Medlem
    3 september, 2009 vid 14:26

    Mer eller mindre vindstilla som ibland stördes lite av växlande svaga brisar från först väst, sedan över till sydonst, syd och så stiltje igen. På em kom åter en sydlig bris igång. Var nog aldrig öve 4m/s men som sagt mycket stiltje. Vågorna var fina på udden fram till åtminstone 12. Lite smått på fösta som i stort sett var platt vid lunch. Jag var på vattnet nästan 6 timmar och hade löjligt KUL!

    I morrn fredag blir det nog MYCKET större…

    /JB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag drar till Torö svintidigt i morrn.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.