-
Jag e glad idag
Fick Josh Stone, Pete Cabrinha och Andrew Filips autograf idag Och så fick jag en Cabrinha tröja av Pete med han och Andrews autograf på, måste bara skryta
Ha det gött alla!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Jag e glad idag
Fick Josh Stone, Pete Cabrinha och Andrew Filips autograf idag Och så fick jag en Cabrinha tröja av Pete med han och Andrews autograf på, måste bara skryta
Ha det gött alla!
Har Moreno syrrornas autograf på en t-shirt det är jag glad för. Dunckerbecks autograf står även på den t-shirten.
den är inramad och kommer aldrig att användas!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Jag e glad idag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.