Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag har beställt en ny bräda!!!

  • gugge

    Medlem
    13 november, 2003 vid 10:56

    Gör som jag, prostituera dig! Riktigt lönsamt, och skattefritt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 november, 2003 vid 12:35

    Men va fan, grattis att du hitta en puckad holländare som du kunde blåsa på stålarna. De e ju gifigt att ha en BombadHynda board lixom. Men allvarligt va det inte lite väl dyrt. Köpte en själv för 500 dolares för en månad sen, men den har redan en spricka vid ena stroppen.

    Förlåt för BombadHynda det kanske skall vara ElakHynda eller EmmenvafanHurräre.

  • rambo_johnson

    Medlem
    13 november, 2003 vid 14:20

    shiiit, hard wörds

  • kicki

    Medlem
    13 november, 2003 vid 15:50

    Hohoho, hur kul som helst den 16 årige coole killen som precis lärt sig ordet hynda. Jag kommer ihåg den åldern då jag satte kuk och fitta före alla ord… golden days.
    Lycka till med din bräda. Låter som en kul grej det där att bli såld en EH bräda för 500. Låter som att det finns en klassisk spricka under en av padsen. Du har inte använt brädan än va. Jag vill vara där när du ska ut och köra.
    hohohohohahahahaha.
    Snoppen växer ska du se och kulorna dimper ner… var inte så frustrerad för det.

  • rambo_johnson

    Medlem
    13 november, 2003 vid 16:37

    när drar du över waikiki? a komemr ev över i feb som sagt

  • loving

    Medlem
    13 november, 2003 vid 18:48

    Holy shit man…Det blev en hård tråd det här till slut, började så oskyldigt men sedan började det regna 3tums spik minsann…

    grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag har beställt en ny bräda!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.