Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag har blivit en såndär
-
jävligt praktiskt att ha godis i fickorna på shortsen, så behöver man inte åka in till stranden när man blir hungrig, bara ta en kexchoklad i farten o köra några timmar till…
-
@WakeNils 399259 wrote:
jävligt praktiskt att ha godis i fickorna på shortsen, så behöver man inte åka in till stranden när man blir hungrig, bara ta en kexchoklad i farten o köra några timmar till…
Äntligen ett argument som jag köper. Här är en trio som gått samma väg som dig Psychonauten. Långt under – kortare utanpå.
-
@kasimir 399253 wrote:
Det är boardshortsen som gör dig till en 16-årig clown.
Kunde inte sagt det bättre själv.
-
@kasimir 399253 wrote:
Det är boardshortsen som gör dig till en 16-årig clown.
Det bjuder jag på! 🙂
jag kan jonglera också!
-
“När är det man spar på dräkten? När man går på röven på stranden?”
Så jävla skoj ALOOHHHHHA!!
ASG!
-
@psychonauten 399074 wrote:
Som åker med shorts utanpå dräkten.
Hade et hål i häcken på min dräkt så jag började använd shorts för at inte visa mina kronjuveler, men nu kommer dom att fortsätta åka på!
Det känns bättre helt enkelt, och man ser inte ut som en säl.
Varför ska man inte kunna se estetisk ut när man kör?Fåfängan på andra områden är det ju ofta inget fel på hos merparten av folk, men på stranden är det tabu.
Japp, så nu e man en brat. 😉
Jag fattar inte riktigt!
Vad skall man med våtdräkten till under surfshortsen mitt i sommaren?
Är väl dagst för shortisen i september och den långa våtdräkten i oktober.
-
hehe. i egypten sa alla att kitesurfing bara handlar om stil och att shorts nästan är obligatoriskt utomlands. men att windsurfarna bara skulle se löjliga ut i de!
-
Egypten – ett land förknippat med stil, finess och elegans :smirk:
-
@Henkish 399349 wrote:
“När är det man spar på dräkten? När man går på röven på stranden?”
Så jävla skoj ALOOHHHHHA!!
ASG!
Din bil kompenserar nog eventuell säl-look på stranden, den var fanimej riktigt manlig 🙂
-
MCDPLB;399170 wrote:Varför är det ingen som tillverkar våtdräkter som är hudfärgade?[..]
Där sa du något. Antagligen tänkte de att negrer tycker att det är jättekallt i vattnet, så därför gjorde de alla våtisar svarta.
Nu känner jag mig blek och diskriminerad.
-
@sourra 399441 wrote:
Egypten – ett land förknippat med stil, finess och elegans :smirk:
Rr-ka-DISCH!
hehehe. Jo, det stämmer.
Logga in för att svara.