Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Jag skulle vilja fotografera vindsurfing

  • Jag skulle vilja fotografera vindsurfing

    Publicerad av arleklint på 6 juni, 2006 vid 10:05

    Hej, Jag är en entusiastisk fotograf i Stockholm. Jag tycker det skulle vara kul att prova på att fotograferia vindsurfare. Om det känns ok för er så skulle ni kunna få lite bilder som tack.

    Om ni är intresserade vore det kul om ni kunde meddela när och var ni har era “sessions” så kan vi kolla om tid och plats funkar för mig.

    dr-masse svarade 18 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • surferboy

    Medlem
    6 juni, 2006 vid 19:17

    Kom till Askimsbadet i Göteborg under lördag och söndag (10-11/6) då vi har F2 Speed Challenge. En speedtävling för windsurfare. De två tidigare tävlingarna har varit mycket spektakulära.
    Vi behöver hjälp av duktiga fotografer att dokumentera tävlingen.
    Mvh,
    Gustav Enocksson
    Wallén Sports
    031-7043900

  • gurra1978

    Medlem
    6 juni, 2006 vid 19:29

    Det vore skoj om du kunde möta upp oss nere på Torö en blåsig dag (SO-V). Det brukar bli bra bilder där då man kan komma rätt nära vindsurfaren. Jag ska försöka komma ihåg denna tråd då rätt prognos kommer. Då får jag dra iväg ett mail och kolla om du kan följa med. Man brukar ju ladda lite extra då man vet att någon fotograferar eller filmar : )

  • arleklint

    Medlem
    6 juni, 2006 vid 20:47

    Göteborg blir tyvärr knepigt i helgen, men Torö låter intressant när det nu kan bli. Kul att ni hörde av er 🙂

  • dr-masse

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 14:24

    Jag törs nästan lova att det blir segling (eller i alla fall försök) nu på söndag eftermiddag på Fituna. Bra bris där, med lite tur.

    Skicka ett pm till mig här på konfen, jag har även skickat min mail å telefon till dig via din hemsida.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Jag skulle vilja fotografera vindsurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.