Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jaha då har allt blivit snott

  • Jaha då har allt blivit snott

    Publicerad av ornerud på 8 juni, 2006 vid 21:40

    En stolt medlem av Team vidrig har blivit av med sina prytlar idag i den kära stockholmsförorten tyresö under ett studentutspring = mycket glädje 🙂

    Det jag blev av med var:

    Kite EH WAVE 15m2 -04 Svart, medföjande gul väska
    Kite EH WAVE 9m2 -04 Gul & lite svart
    Bom & linor till ovanstående
    Bräda: Brunotti Wood 125
    Sele; Mystic Darkrider stl L, Röd
    Boardbag, Cabrinha svart grå med hjul ca 180 cm
    Bilstereo, Denver (nyinköpt till team vidrig tour van)

    Har lagt med en bild på kite prylarna

    Samt alla andra saker som låg i tryggt förvar trodde man i bakluckan på bilen, men icke.

    Jag är lite bitter

    Håll utkik och jag är evigt tacksam

    niklas82 svarade 17 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • patrikol

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 21:49

    Det är noterat ögonen är vidöppna!

  • fifi

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 21:51

    fy fan, stackars! Håller ögonen öppna i skåneland!

  • magwe

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 07:06

    auch.. Inte helt ovanliga prylar heller, så det är svårt att hoppa på någon.. Kanske dags för mig att tömma min egen bil. Eftersom man inte har nått “hobbyrum” så ligger det alla möjliga leksaker i den..

  • milkman

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 09:21

    Fast i stockholmstrakten är nog Brunotti + Eh fortfarande lite ovanligare. Behåller de den där gula loggan på brädan vågar jag nog gå upp och fråga.
    Håller ögonen öppna här!

  • skotten

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:21

    dammit, the barstewards!!! I will keep my eyes peeled on ebay for ya, hope the rest of the team are well, cant wait to see you guys again soon!

    Tony

  • fifi

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 14:34

    Dom e inte så jättevanliga här nere heller längre…väl bara fötze som sitter på en gul/svart wawe + en helsvart och så TrelleMackan o gänget. Hoppas det kommer tillrätta.

  • muche

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 16:25

    Blir staplats i nybroviken för dom jävlarna!!

  • johnster

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 16:36

    Jag känner igen dom grejorna från Blocket! Var det du som lagt upp dom där eller? Annars kanske det vore en grej att kolla där med jämna mellanrum. Lider med dig dock!

  • ornerud

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 11:06
    JohnSter wrote:
    Jag känner igen dom grejorna från Blocket! Var det du som lagt upp dom där eller? Annars kanske det vore en grej att kolla där med jämna mellanrum. Lider med dig dock!

    ja det var min annons men tog bort den så fort jag blev grejorna men de tog fast en 40 årig dam i Farsta när hon försökte byta in stereon mot kontanter med mitt personalköpskvitto, så vi får la se vad som händer

    Tacksam för att ni håller utkik

    Daniel

  • fesen

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 17:33

    Härligt att dom börjat hitta lite prylar iaf….å en bilstereo är ju väldigt lätt å bli av med….kiter är det ju inte så många som använder 🙂

  • niklas82

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 08:19

    vidrigt……..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jaha då har allt blivit snott

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.