Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jaha då va man framme i High Chapparall land.

  • Jaha då va man framme i High Chapparall land.

    Publicerad av dmp på 4 februari, 2006 vid 02:52

    Efter nästan två dygn är man då äntligen framme i Venetzuela El Yaque och ska efter ett hej dundrans uppehåll få stå på den gammle trotjänaren igen.
    Blåser sadan gör det i alla fall.

    matte_c svarade 18 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • hugeo

    Medlem
    4 februari, 2006 vid 23:49

    hälsa Kungen Pepon, o död åt tengil länge leve befriaren.. akta dig för solen och maten

  • luuddee

    Medlem
    5 februari, 2006 vid 00:22

    hört att det e kass med waves där bara.. häär e de stora sådana iaf.. och mycekt vind hääär meeee haaaa ddeee göööttt o hälsa pepelito..

  • patrikol

    Medlem
    5 februari, 2006 vid 20:39
    dMp wrote:
    Efter nästan två dygn är man då äntligen framme i Venetzuela El Yaque och ska efter ett hej dundrans uppehåll få stå på den gammle trotjänaren igen.
    Blåser sadan gör det i alla fall.
    Fan va gött!
    Njut för oss alla!
  • boardtalk

    Medlem
    6 februari, 2006 vid 18:20

    Hoppas du får det bättre än mig, flygbolaget slarvade bort min kite väska i nästan 2 veckor. Den kom tillbaka en dag innan vi skulle åka hem och då var båda brädorna borta kul va.

    Nästa gång blir det direktflyg till Porlamar.

  • fifi

    Medlem
    7 februari, 2006 vid 02:23
    Boardtalk wrote:
    Hoppas du får det bättre än mig, flygbolaget slarvade bort min kite väska i nästan 2 veckor. Den kom tillbaka en dag innan vi skulle åka hem och då var båda brädorna borta kul va.

    Nästa gång blir det direktflyg till Porlamar.

    Shit vad tråkigt, stackare!
    vad sa flygbolaget om det med att brädorna var borta?

  • tuben

    Medlem
    7 februari, 2006 vid 03:36
    Boardtalk wrote:
    Hoppas du får det bättre än mig, flygbolaget slarvade bort min kite väska i nästan 2 veckor. Den kom tillbaka en dag innan vi skulle åka hem och då var båda brädorna borta kul va.

    Nästa gång blir det direktflyg till Porlamar.

    Du är inte ensam med det problemet mannen. Har varit här i över två veckor nu och fortfarande inte fått kiteprylarna. De säger att de hittat en väska i carracas och “tror” att de har den andra men vägrar typ skicka hit prylarna. De ska vell bara lensa ut vad de vill ha först….

    De snodde min polares laptop som han hade i bagaget med. Iofs klantigt att lägga den där. Nån som har tipps på att klämma flygbolaget på den eller är det bara att skylla sig själv?

  • tuben

    Medlem
    7 februari, 2006 vid 03:42

    Till alla frusna..

  • matte_c

    Medlem
    7 februari, 2006 vid 05:30

    Tjena TUben!! såg inte särskilt jobbigt ut där ni är. I skrivande stund är klockan 06.25 och anledningen till att jag faktiskt är vaken vid denna hemska tidpunkt är inte direkt att det finns vin kvar på efterfesten. Nej, anledningen är att man ska till jobbet, dra sitt strå till stacken, den grejen. Förhoppningsvis har man råd att köpa sig lite nya fina kiteprylar om en månad när säsongen här hemma drar igång.

    Fixa en polisanmälan på laptopen och på kitegrejerna. får ni tillbaka dem kan ni bara dra tillbaka den. sen när ni kommer hem, dvs om ni inte fått grejerna, tar ni det på hemförsäkringen.

    kör hårt där nere, räknar med att få se lite loopar ute vid udden om några månader!

    /Matte

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jaha då va man framme i High Chapparall land.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.