Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jahap då e kiten trasig, hjälp ?

  • jahap då e kiten trasig, hjälp ?

    Publicerad av marcel_101 på 11 juli, 2006 vid 20:06

    nöt som jag e försökte jag fixa min leading bladder för den läckte lyckades inte riktigt och i ett riktigt moget vredesutbrott slet jag sönder bladdern, jag vet jag e trög o efterbliven så det behöver inte påpekas tack

    till min fråga nu kan man köpa ny bladder, har en naish x4 14m2 från 2004
    måste jag hitta då en bladder som passar exakt den eller finns det så att säga bladder som passar massa olika…….

    vad gör jag vart vänder jag mig ? tacksam för svar
    åvafan kostar det e det bara o slänga kiten och köpa helt ny kite eller kan det här fixas ?

    marcel_101 svarade 17 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • mrmille

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 20:13

    Bladders går att köpa lösa.
    Jag minns bara inte vem det är som säljer Naish i sverige :/

  • marcel_101

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 20:14

    hmm ja när du säger det killen jag köpte den av sa att han köpt den ny i göteborg nånstans, nån som vet vem det e ?

  • kallle

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 20:16
  • marcel_101

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 20:22

    ni e underbara tack så mycket

  • marcel_101

    Medlem
    12 juli, 2006 vid 16:11

    grabbar en till fråga. har snackat med killen i göteborg nu han hade inte bladder till naish x4 o det va svårt o få tag på men han hade däremot till naish x3 och han trodde det skulle passa, vad tror ni, nån som har detaljerad bild på en naish x3 ? man vill ju vara så säker som möjligt så jag inte kör från helsingborg till göteborg o grejen sen inte passar…

  • mrmille

    Medlem
    12 juli, 2006 vid 19:29
  • ric

    Medlem
    12 juli, 2006 vid 20:01

    hade en x3 (18kvm ioförsig) sjukt va feta bladdrarna va även le. minns att x4 va mycket smalare men som sagt det var en x3 18 jag hade

  • milkman

    Medlem
    12 juli, 2006 vid 20:05

    Ähh.. Så länge den är lika lång (eller längre) och inte så mycket mindre tjock så funkar den. Bra ifall ventilerna sitter på samma ställe dock. Inte så jävla noga, Inte optimalt ifall den är fel storlek för det sliter mer på bladdern, men tills den pajjar igen så funkar det kanon! Du kan ju inte sitta inne hur länge som helst heller.

  • marcel_101

    Medlem
    13 juli, 2006 vid 02:50

    hehe =)) tackar igen för hjälpen jag kör upp o chansar, hoppas på det bästa nu =)

  • surfbasse

    Medlem
    19 juli, 2006 vid 16:29

    om du pratar me fahlens och dom säjer att den passar så kan du nog lita på dem

  • marcel_101

    Medlem
    19 juli, 2006 vid 16:56
    surfbasse wrote:
    om du pratar me fahlens och dom säjer att den passar så kan du nog lita på dem

    han sa han “trodde” att den skulle passa =)

    men va ju ett tag sen nu köpte den o den passa fin fint

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jahap då e kiten trasig, hjälp ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.