Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Jeri nu i november/december?

  • Jeri nu i november/december?

    Publicerad av erland på 7 oktober, 2012 vid 10:58

    Hej,

    Jag tänkte dra till Jeri i nån gång i november/december och vara där en månad eller två.

    Jag har dock försökt kolla upp lite priser på boende å så, å finner dem smärre ohemula om man vill vara där en längre tid…
    Jag anar att de flesta delar nåt sorts boende så det blir både roligare och lättare.
    Är det någon annan som går i samma tanke eller redan är därnere å vill ha en till glad lax i sitt bohag?

    Eller kanske nån rutinerad räv som vet nåt bra tips?
    Jag tänkre mig att om man är social å glad går det att åka ned å fixa saker på plats..

    Tack för tips, hej!

    donpedro svarade 11 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • donpedro

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 09:08

    Finns gott om pousadas och andra boenden i Jeri, går givetvis att ordna på plats, men vad jag komemr ihåg är det någon form av högtid nån gång i nov då allt är fullbokat. Kan vara skönt att boka åtminstånde ett par dagar för att ha möjlighet att reka runt lite. Jag kan tyvärr inte vara borta från jobbet så länge men hoppas på att komma iväg 2 veckor åtminstånde. Senast jag var nere bodde jag på pousada Pedra Furada bra standard med frukost och det finns möjlighet att förvara vindsurfing utrustningen på pousadat så slipper man en utgift till!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Jeri nu i november/december?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.