• Publicerad av wind_freak på 14 oktober, 2003 vid 12:57

    Hej nust nu går jag i gynasiet (2an) och skulle vara i behov av ett jobb så att jag kan finansiera mitt kitande på annat sätt än att låna av min pärton så om någon har ett lite lättare jobb som skulle kunna passa hör av er till h_hellman@hotmail.com
    jag kan ju nämna att jag gillar all vatten sport som har med vind att göra ja nästan allt som har med vind att göra och att jag bor i stockholm (Söder) önskedrömen på jobbfronten vore ju att jobba i en surf/seglel/tilbehörs afär men som sagt alla förslag är välkomna

    Henrik Hellman

    anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • x3m

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 13:05

    Tja
    Jag jobbar på McDonalds. Det är kanske inget drömjobb, men det är bra för man får själv bestämma hur mycket man vill jobba. Jag började när jag gick i ettan på gymnasiet. McDonald är väl ett av få företag som anställer många gymnasieelever. Och det ger garnaterad tid över till både plugg o kite.

  • hengo

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 13:14

    jobbade som telefonförsäljare tills jag inte orkade mer, också bra för man får bestämma precis närman vill jobba. man känar bra efter ett tag också, över 100kr/h! jobbade för onlinetelemarketing.
    dock inget jobb man kan jobba på under en längre period, tar som fan på psyket, det är förjävligt, folk spyr och kan inte sova natten innan jobb…
    men det går bra under en kort period, känade iallafall ihop till lite prylar grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 13:52

    fan henning har jobat för dem i lund. tardigt som fa men bra pengar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.