Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jobb förfrågan i Linköping (Snickare)

  • Jobb förfrågan i Linköping (Snickare)

    Publicerad av ozkar på 22 mars, 2011 vid 13:50

    Jag kommer från Göteborg, men bor nu i Åre. I början av juni kommer jag flytta till Linköpning och söker där med jobb som snickare. Jag har tråden “snart drar bygget igång” i surfbuss trådarna, min tråd kanske visar att man inte har tummen mitt i näven i alla fall..

    Om någon har jobb eller känner någon som man vet söker snickare, så är jag intresserad, då kan man slänga ett tips i denna tråd eller ringa till mig direkt på:

    0763-393360

    Är i Linköping nu under vecka 12

    //Oskar Mårtensson

    ozkar svarade 13 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oscar

    Medlem
    22 mars, 2011 vid 14:09

    Håll utkik här eller ring till dom.
    http://www.ahlin-ekeroth.se/pages/start/jobba-hos-oss/platsbanken.php

    Annars finns väl dom flesta större byggföretagen representade här och det byggs en hel del i staden.

  • douglas-l

    Medlem
    22 mars, 2011 vid 14:43

    Välkommen till Linköping!

    Att hitta jobb är nog inga problem, gäller bara att välja den som har bäst “surfförmåner”

    Kolla även med Inredningssnickarna!
    http://www.inredningssnickarna.se/

    //Douglas

  • ozkar

    Medlem
    23 mars, 2011 vid 12:13

    Tack för tipsen, mm att ha bra surfförmåner är ju aldrig fel 🙂 tror de är svårare få till de hos de större byggföretagen. Är lite mer intreserad av att jobba på mindre firma, inredningssnickarna va en bra storlek så dom kanske man skulle kolla mer på.

    //Oskar Mårtensson

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jobb förfrågan i Linköping (Snickare)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.