Senaste nytt Forums Vågsurfing Jobba som surfinstruktör i sommar?

  • Jobba som surfinstruktör i sommar?

    Publicerad av jannealaplaya på 13 mars, 2019 vid 13:00

    Har plats i mitt team för en erfaren surfinstruktör i Frankrike i sommar i ett internationellt SurfCamp med ett par minuters gångavstånd till stranden. Campet är av större sorten vilket erbjuder skönt häng för alla åldrar och många lektioner. I ett team på 6 coacher och 2 assistenter kommer vi vara ett tight gäng som arbetar nära tillsammans. Byn är liten men erbjuder bra vågor och en av få platser i Frankrike som inte är allt för crowded på sommaren.

    Läs noga igenom vad som står här under och låter det intressant skicka mig ett meddelande så snabbt som möjligt för att sätta igång anställningsprocessen.

    Vad som erbjuds:
    – lektioner från 26juni-1september
    – timlön för arbetade timmar
    – mat + boende
    – öl/snacksbiljetter (motsv. 7öl/alt baguetter per dag)

    Vad som krävs av dig:
    – ISA lvl 1 alt. motsvarande.
    – Bevis på arbete som surfinstruktör min. 6månader, undertecknat av tidigare arbetsgivare
    – Jueness cert.
    alt.
    – Hyffsade surfskills ( shortboard alt. longboard)
    – Baskunskap i Franska
    – Goda simkunskaper
    * Sista 3 punkterna gäller för dig som inte tidigare arbetat i Frankrike som instruktör. Då kommer det krävas att du utför ett test på dina kunskaper i surfing, simma och franska. Testtillfällen hålls i April och I juni. Blir du godkänd behöver du inte göra om det igen för kommande år.

    jannealaplaya svarade 5 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Jobba som surfinstruktör i sommar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.