Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jodå…nu är det PÅ G!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 september, 2000 vid 07:33

    Härligt…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 september, 2000 vid 08:24

    vilken tjusig lejaut!

  • linsurfer

    Medlem
    1 september, 2000 vid 08:25

    KUL!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 september, 2000 vid 09:26

    Ska ni göra ett nummer om året eller kanske två???

    Det måste hända lite med sidan, annars är det bra artiklar.

    Skärpning!! Det kan bli nåt bra om det sköts, annars kan det lika gärna vara!

  • dr-masse

    Medlem
    1 september, 2000 vid 10:01

    Jag gillar Blå Rummet hårt! Kul med några som skriver bra och kul om vår sport. Dock tror jag att följande skulle kunna vara värt en funderare:

    – Lägg in artiklarna löpande och strunta i “färdiga nummer”. Det gäller att dra fördel av nätet och verka på dess villkor. När ni har en kul å klar artikel – lägg ut direkt! Ni har ju ingen tidning att trycka.
    – Fokusera på innehåll, nyheter och frekvens snarare än layout, bilder och helhet. Visst, den nya loggan är supersnygg men sajten i sig är redan såpass läcker att Art Directorn i er borde kunna ta ett kliv tillbaka (även om det är svårt…).
    – Koppla hårdare till konfen! Varje ny artikel eller händelse borde blänka till här! Då skulle man kolla mycket oftare! Och både konf och Blå Rummet skulle bli något som vi alla vill ha (eller i alla fall jag ;-): en ledande och levande vindsurfingkonf på nätet kombinerat med en j-igt läcker nättidning!

    För jag misstänker nämligen att ett skäl till att det inte hänt något på väldigt länge på Blå Rummet är att ni fastnat lite i ert tänk runt “färdiga nummer” och gillar hårt att ha en utseendemässigt läcker sajt. Och det förstår jag helt och fullt! Men vi som läser vill ha förändringar oftare till förmån för en mer levande sajt än vad Blå Rummet har varit på sistone. Men fortsätt för t-san! Vill verkligen ha kvar Blå Rummet!

    Surfa På!

  • calle

    Medlem
    1 september, 2000 vid 10:04

    Hallå mupp!!!! Hejda dig!!
    Om det nu finns några som gör en insatts (dessutom en bra sådan),må så vara att det inte är med någon kontinuitet, så är väl det bara bra!!!
    Det är väl tid som saknas och om du kontaktar “Surfblaskan” så kan du säkert få vara med och producera nästa nummer om du orkar, en lite ändrad attityd kanske också är nödvändig.
    Jag tycker att det skall bli kanonroligt med ett nytt nummer!!!!
    / Calle

  • linsurfer

    Medlem
    1 september, 2000 vid 10:29

    Jag håller med dr Masse. Uppdatera sidan så fort det kommer ngt nytt, ett segel eller ett resultat från ngn tävling eller vad som helst. Sidan blir mer levande på det sättet. Det finns ju faktiskt en del som heter newsflash redan.
    Och nivån på konfen MÅSTE höjas, inlägg som “köp en ubåt” är inte direkt intellegenta.
    Vi måste värna om de enda forumen för svensk vindsurfing som finns, nämligen konfen och surfblaskan.

  • tedan

    Medlem
    1 september, 2000 vid 14:39

    Jag håller med! Det är aldrig fel med uppdateringar. Hitils har surfblaskan
    varit mycket givande och jag hoppas att ni fortsätter i den andan.
    Det är alltid lika roligt att smyga iväg från verkligheten(skolan) en stund för
    att få läsa lite fet lektyr som får en på bra humör…
    GO FOR IT!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 september, 2000 vid 20:31

    När kommer det då?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 september, 2000 vid 09:08

    Och idag tog jag min sista tenta dessutom! Bingo!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 september, 2000 vid 13:32

    BRA…men är det inte dax att ta bort Nyheten om Surfbar 18 nov 1999 !!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 september, 2000 vid 16:19

    Nu är det ju höst igen så nu är ju numret aktuellt, det är bara ändra årtalet till 2000

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jodå…nu är det PÅ G!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.