Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Johan Gelander, Eric Johansson…

  • Johan Gelander, Eric Johansson…

    Publicerad av ubbe på 20 november, 2004 vid 13:59

    … nu kräver vi en rapport från Maui!!!
    Har ni fått brädorna? Var Bringdal helt överlägsen i Aloha? Har det varit nån vind och vågor eller är det bara longboarden som funkar? SKRIV!!!!
    Honken

    ubbe svarade 19 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 november, 2004 vid 07:03

    Vi tar en utforligare rapport och filmvisning over en bira nar jag kommer hem.
    Och vi har inte fatt nagra plankor annu…

    Funkar mitt badrum bra????

    //
    Johan

  • ubbe

    Medlem
    22 november, 2004 vid 07:06

    Ditt badrum funkar utmärkt. Mitt är tätskiktat o klart för sättning av kakel!!
    Ha det
    Honken

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 november, 2004 vid 08:33

    Bäver röd kan rapportera att kontorsstolen kändes precis som vanligt i morse, skönt med det trygga invanda.

    När pjotor och jag var på nz kom mitt paket fram efter 3.5 veckor om jag inte minns fel, lite segt va det allt. Nåt positivt med det hela är ju dock att man lär sig sitt “file reference number” utantill till slut 😉
    Hoppas dom dyker upp.

    /marcus

  • poppo

    Medlem
    22 november, 2004 vid 09:24

    Hoppas ni har det bra boys, tråkigt med brädorna. Hemma har vi 2 dec snö och mer på ingång:

    “2004-11-22 05:52

    Mer snö är på väg in över länet runt lunchtid i dag. Vägverket varnar för att nederbörden kan orsaka problem på vägarna.”

  • ubbe

    Medlem
    22 november, 2004 vid 11:03

    Vad säger ni om att Petter har stor galapremiär på sin långa film från Maui nästa vecka?
    Det vore ju trevligt att se hela i goda vänners lag!!
    honken

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Johan Gelander, Eric Johansson…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.