Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing John Kerry kitesurfar! När skall Göran Persson….

  • backe

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:23

    Måtte det bli ordning på det jävla skitlanned nu…

  • patrikol

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:25

    Tja ledningen kan ju knappast bli sämmre! Det är ju ett som är säkert! wink.gif

  • backe

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:27

    Tja… man ska aldrig säga aldrig. Bävern i en period till så tror jag nog att botten kan nås.

  • patrikol

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:28

    Så Jäv…. dumma kan inte Jenkarna vara! Han ska väl inte lyckas med att fuska till sig titeln igen? !!!!!!

  • kiters_se

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:43

    Coolt med brillor när man kitar!
    Va kan de va för superbrillor som han använder? Kolla in http://www.kiters.se hiiii! grin.gif

  • curry

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:50

    jäävligt tyskt med glajjer när man kajtar.

  • backe

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:54

    Svar till:


    Så Jäv…. dumma kan inte Jenkarna vara?

    [/ QUOTE ]

    Skojare där…

  • rambo_johnson

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 09:40

    Svar till:


    jäävligt tyskt med glajjer när man kajtar.

    [/ QUOTE ]

    Det tyska modet spriders sig om ja inte minns fel så hade Falle o gänget i Götet också kitepants o glajor för inte så länge sedan

  • walle

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 15:12

    Svar till:


    John Kerry kitesurfar! När skall Göran Persson hoppa på denna kändis trend? smile.gif wink.gif Bäva månde Ornitologerna i USA!!!! wink.gif

    http://news.search.yahoo.com/search/news/?c=news_photos&p=John+Kerry+Kite+surfing

    [/ QUOTE ]

    Det är nog bara en tidsfråga innan vi får se Göran på vattnet, jag menar eftersom att Kungen redan rippar loss så känner sig nog Göran utanför annars…

    Men med tanke på vindarna denna sommar så får vi nog vänta på höststormarna innan Göran planar grin.gif

  • zoolander

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 16:29

    vadå.. det bästa är ju att ha shorts utanför våtdräkten.. det är som att ha kallingar utan på shortsen! tyskland 4ever

  • villjam

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 21:15

    Svar till:


    vadå.. det bästa är ju att ha shorts utanför våtdräkten.. det är som att ha kallingar utan på shortsen! tyskland 4ever

    [/ QUOTE ]

    Stålmannen och fantomen kan inte ha fel! wink.gif

  • chili_con_arne

    Medlem
    26 juli, 2004 vid 21:41

    Jag är då alltid optimist… det kan ALLTID bli sämre

  • preppie

    Medlem
    27 juli, 2004 vid 21:38
  • patrikol

    Medlem
    27 juli, 2004 vid 21:41

    Misstänkte det redan när jag lade in inlägget trots att jag brukar ha stenkoll på vad som skrivs här så var det så trevligt att jag var i Thailand just då så därför missade jag just det inlägget! Sorry men det var kanske fler än jag som missade det.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing John Kerry kitesurfar! När skall Göran Persson….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.