Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Jönköping

  • judo-freddan

    Medlem
    3 januari, 2006 vid 10:31

    Aaah! GÖÖÖÖÖÖTT! Nu är faktiskt alla de spots jag känner till med och har någorlunda relevant information. Judo-Freddan kan vila…tills fler spots droppar in förstås..;)

  • santawasasurfer

    Medlem
    3 januari, 2006 vid 11:55

    kul att det kan användas till att utveckla ett intresse hos fler

  • canoya

    Medlem
    3 januari, 2006 vid 14:59

    Jag har kollat på Lantmäteriets flygbilder och sett att det finns en brygga eller pir rakt ut från land en bit söder om badlagunen. Frågan är om det går att komma i vattnet där och vad det är för botten.

  • judo-freddan

    Medlem
    3 januari, 2006 vid 16:32

    Där sa du något! Går man ut en bit på den och hoppar i lär man ju helt klart ha fri vind. Den lägger vi till i guiden.
    pir2.jpg

  • congolasse

    Medlem
    3 januari, 2006 vid 20:17

    Vintertid runt jkpg?

    Hej har flyttat till jkpg nu i höst och tänkte höra nu när det blivit vinter om ni har några bra tips på ställen (fält eller isar ) att vinterkita på.

    Lasse

  • judo-freddan

    Medlem
    3 januari, 2006 vid 21:10

    Hej!

    Har ingen erfarenhet av sånt därnere men rent logiskt så måste väl landsjön (var? http://www.surfbussen.com/jonkoping.htm) ha både bättre vind och “bärighetsfaktor” än Vättern.

  • santawasasurfer

    Medlem
    3 januari, 2006 vid 23:05

    svar på bottnen vid brygga z:
    bör vara sten sen sand så är hela “kusten” ner till huskvarna

  • santawasasurfer

    Medlem
    17 juli, 2006 vid 15:19

    nån mer som var ute på vättern idag? blåser riktigt bra… lite väl kämpigt med freestyle 14 idag

  • judo-freddan

    Medlem
    17 juli, 2006 vid 20:43
    santawasasurfer wrote:
    nån mer som var ute på vättern idag? blåser riktigt bra… lite väl kämpigt med freestyle 14 idag

    Körde i Varamon men var där typ 16, lite för sent för att få den goa vinden som blåste vid lunchtid. Hade varit rätt bra tryck sa de flesta, typ 10-11m/s. Men men vad gör det för imorgon drar jag över med bussen till Fårö. GÖTT!!:grin:

  • enlighted

    Medlem
    1 september, 2006 vid 11:36

    Så vart kan man kite vid jkpg nu då… Fanns det nån länk till nån guide kanske?:confused2:

  • ziik

    Medlem
    1 september, 2006 vid 19:01

    tycker inte att allt är helt hundra angående hjospotsen… men det är inte hela världen. ingen som orkar komma hit i alla fall =P

  • judo-freddan

    Medlem
    10 september, 2006 vid 11:37

    Ok. Let´s get it right! Vilka spots tänker du på?

  • ziik

    Medlem
    11 september, 2006 vid 20:17

    nu blev jag trött. skrev ett långt och utförligt svar. men det försvann i hanteringen när jag tryckte på skicka. Återkommer en annan dag. Måste ta tag i livet lite nu.
    //Joel

  • santawasasurfer

    Medlem
    25 september, 2006 vid 20:00

    va fan kitar man i hjo??vid södra piren? plankar på badet? det är ju träd och skit överallt

  • psychonauten

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 08:51

    får ni nån bris i vättern på våren?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Jönköping

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.