Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing JP FSW 100 sökes!

  • charlieb

    Medlem
    12 juni, 2009 vid 20:10
    AtomicCross;547286 wrote:
    Jag är ute efter en JP freestyle/wave-bräda 100l..
    Sitter någon på en från 06 och uppåt så slå en pling eller ge mig ett svar! Tack på förhand…
    //K

    Jag har en 06 JP freestyle 100 Pro edition mycket lätt! Sitter och funderar på att byta den mot en stor wave bräda på ca 100 liter och med mer vågegenskaper än freestylebrädan har + att jag inte seglar freestyle alls utan har använt den som bumpjump och vågbräda. Är inte intresserad av att släppa den för noll pengar men om den skulle vara intressant kan du ge mig ett bud. Brädan är i gottskick har endast ett märke i nosen och är inte tufft freestyleseglad samt den lättaste 100 liteare jp jag lyft på!

    0498-207455

    Charlie

  • rrdrider

    Medlem
    13 juni, 2009 vid 20:24
    CharlieB;552908 wrote:
    Jag har en 06 JP freestyle 100 Pro edition mycket lätt! Sitter och funderar på att byta den mot en stor wave bräda på ca 100 liter och med mer vågegenskaper än freestylebrädan har + att jag inte seglar freestyle alls utan har använt den som bumpjump och vågbräda. Är inte intresserad av att släppa den för noll pengar men om den skulle vara intressant kan du ge mig ett bud. Brädan är i gottskick har endast ett märke i nosen och är inte tufft freestyleseglad samt den lättaste 100 liteare jp jag lyft på!

    0498-207455

    Charlie

    Har du kvar den gamla plankan än 🙂 e fortfarande intresserad om priset är rätt/Per

  • charlieb

    Medlem
    13 juni, 2009 vid 21:55

    Rätt pris… Var var det vi hamnade förra gången?
    Köpte du inte någon tung variant av snål modell 🙂

    C

  • rrdrider

    Medlem
    14 juni, 2009 vid 21:07

    Tung & snål? Har faktiskt ägt en Surfpartner SKY en gång för länge sen…
    However, någon stor bräda har det inte blivit.
    Tror vi plattlandade på 5500:- vilket jag tyckte var för mycke´

  • atomiccross

    Medlem
    2 juli, 2009 vid 00:21
    CharlieB;552908 wrote:
    Jag har en 06 JP freestyle 100 Pro edition mycket lätt! Sitter och funderar på att byta den mot en stor wave bräda på ca 100 liter och med mer vågegenskaper än freestylebrädan har + att jag inte seglar freestyle alls utan har använt den som bumpjump och vågbräda. Är inte intresserad av att släppa den för noll pengar men om den skulle vara intressant kan du ge mig ett bud. Brädan är i gottskick har endast ett märke i nosen och är inte tufft freestyleseglad samt den lättaste 100 liteare jp jag lyft på!

    0498-207455

    Charlie

    Sorry var mkt länge sedan jag var inne här!
    Okej, visst är pron lite mer “porös” än den vanliga? Men säg ett pris…
    Mvh Karl

  • oscar

    Medlem
    2 juli, 2009 vid 05:59

    Är väl lite skillnad på en FS och en FSW…

  • atomiccross

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 21:37

    aj aj…
    Såg nu att det är en ren freestyle du pratar om… Men är dessa brädor på poppis att alla som sitter på en vägrar sälja dem?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing JP FSW 100 sökes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.