Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jp funride 120 -2010 vs rrd z-ride 120 -09

  • Jp funride 120 -2010 vs rrd z-ride 120 -09

    Publicerad av parmezzan på 20 maj, 2012 vid 07:07

    Tja
    Jag sitter alltså på dessa brädor och har tänkt sälja en, så frågan lyder, vilken ska jag behålla och varför ?
    Tack på förhand

    (rrd är i bättre skick än jp’n)

    parmezzan svarade 11 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • gustavl

    Medlem
    21 maj, 2012 vid 13:20

    Sälj båda och köp en firemove!

  • gustav1980

    Medlem
    21 maj, 2012 vid 14:55

    Du torde vara ganska ensam om att ha två identiska (nåja) brädor men av olika fabrikat i garderoben, så de bästa svaren hittar du nog hos dig själv 🙂
    Om du själv inte upplever någon skillnad är ju ett tips att lägga båda på annons och behålla den som du får sämst betalt för!

  • parmezzan

    Medlem
    21 maj, 2012 vid 17:08

    Ja som sagt, de är två likvärda brädor, men det måste finnas någon form av skillnad, speed, carve? 🙂 Jag har beslutsångest!

  • gustavl

    Medlem
    21 maj, 2012 vid 19:58

    Förslagsvis säljer du brädan som du seglat minst på… Annars är det ju svårt att säga vilken som är bäst/sämst.
    Du har väl seglat på båda så då vet du kanske själv vilken som svänger bäst planar tidigast osv osv….

  • parmezzan

    Medlem
    22 maj, 2012 vid 05:27

    Saken är denna att jag inte har seglat på rrd brädan, bara jp’n vilket gör valet svårt ! :/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jp funride 120 -2010 vs rrd z-ride 120 -09

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.