Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Jul kalender alla swespeed

  • Knatte

    Gäst
    5 december, 2007 vid 17:37

    @getwet 432629 wrote:

    Gick in på en annan dator, där fanns den. Varför finns den bara på en och varför ser menylistan olika ut doktor Jester datornörd?

    Kanske beroende på vilken webbläsare du använder?? Har du Mozilla Firefox så tappar du många funktioen på Swespeed:tongue: Sedan kan du ha problem med ej uppdaterade kakor på datorn. (Läs cookiserna på webbläsaren spökar..)

  • jester

    Medlem
    5 december, 2007 vid 20:58

    Sidan funkar fint i FireFox för mig

  • jester

    Medlem
    5 december, 2007 vid 20:58

    Sidan funkar fint i FireFox för mig

  • Knatte

    Gäst
    6 december, 2007 vid 09:29

    @Jester 432688 wrote:

    Sidan funkar fint i FireFox för mig

    Det mesta funkar bra i Firefox, men vissa länkar/inslag kan bli knäppa i FF:cool2: Jag har inte kunnat kolla på vissa filmer, då dessa inte öppnas i FF. Typ diskussion fran Valvis Bay
    Då har jag bytt till IE 7.0 och då lirar allt igen…

  • jester

    Medlem
    6 december, 2007 vid 09:57

    Överlag är det ju så att sidorna fungerar bättre i IE. Hade bara Google Toolbar funnits för Opera, så hade jag nog kört den lite oftare… Verkar trevlig.

  • getwet

    Medlem
    6 december, 2007 vid 16:00

    @Jester 432769 wrote:

    Överlag är det ju så att sidorna fungerar bättre i IE. Hade bara Google Toolbar funnits för Opera, så hade jag nog kört den lite oftare… Verkar trevlig.

    Kul Jester, skitkul! Helcoolt att du skriver så man fattar…..:tongue:

    Min traktor har 28 hästkrafter…bra va?

  • jester

    Medlem
    9 december, 2007 vid 08:52

    Se dagens lucka fär en liten vägbeskrivning till TT..

    Och GW: Vet du inte vad jag pratar om, så se till att använda senaste versionen av Internet Explorer bara… 😀

  • jester

    Medlem
    13 december, 2007 vid 17:30

    Dagens lucka: Skepparmöte utan specialeffekter

  • faster

    Medlem
    13 december, 2007 vid 20:06
    Jester;433914 wrote:
    Dagens lucka: Skepparmöte utan specialeffekter

    Vi behöver inte ha någon julkalender, vi har ju dig Jesper:santa:

  • klang

    Medlem
    13 december, 2007 vid 21:53

    Julkalenderna är helt underbar, fattade först idag att det inte bara var bilder utan film, så mycket roligare det blev nu… 🙂

  • jester

    Medlem
    13 december, 2007 vid 22:10

    Du skulle bara veta, Faster! Skägget börjar bli långt nu… 😀 Puh… Snart Jul o Nyår iaf. Känns som om det finns hopp om att våren skall komma när vi snart har tangerat den mörkaste tiden…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Jul kalender alla swespeed

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.