Junior Freestyle (film och intervju)

This topic has 2 svar, 2 deltagare, and was last updated 3 days, 5 hours sedan by  Hakman.

• Författare
     Hakman 
    Deltagare

Jag har satsat stenhårt på att coacha juniorer i många år nu och det är ett nöje att äntligen få dela med mig av detta! Klicka på länken nedan för en actionvideo med alla kidsen från #StraightOuttaFiskeback Junior Freestyle Teamet och en fin intervju gjord av Chris Pressler på Continentseven.

Ska bli kul att höra vad ni tycker!

https://www.continentseven.com/straight-outta-fiskeback-junior-freestyle-team-2020-video/

/Erik

9 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Robin 
    Deltagare

Jag tycker att det är så sjukt bra med din satsning på barn och ungdomar! Jag är inte i Fiskebäck mycket mer än ett par gånger per år, men jag har tänkt på att antalet freestyleseglare verkligen har ökat de senaste tio åren. Jag blir så glad när jag ser ungdomar som vindsurfar. Och ännu gladare av att det både är tjejer och killar, så jäkla kul att se!

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Hakman 
    Deltagare

Jag tycker att det är så sjukt bra med din satsning på barn och ungdomar! Jag är inte i Fiskebäck mycket mer än ett par gånger per år, men jag har tänkt på att antalet freestyleseglare verkligen har ökat de senaste tio åren. Jag blir så glad när jag ser ungdomar som vindsurfar. Och ännu gladare av att det både är tjejer och killar, så jäkla kul att se!

Tack Robin, riktigt kul att höra!

Det är verkligen skillnad nu jämfört med 10 år sedan, härligt att det syns så tydligt trots att du inte är här så ofta längre. I år tror jag nästan att det var lika många tjejer som killar i gänget, hoppa på ännu fler nästa år!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2020 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account