Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kallare väder på G?

  • bjornen

    Medlem
    22 november, 2010 vid 13:12
    Bicless;640290 wrote:
    Vi kommer köra demodagar med piratbrädan när det finns en stabil is i Sth området. Sen tar vi säkert en sväng väster/söderut (norrköping/linköping?) och norrut (uppsala, falun?) senare i vinter för fler demodagar. Är nån sugen på att arrangera ett rejs är vi gärna med som medarrangör och kan ställa upp med lite priser och annat.

    Min första demotur blir nu på onsdag men då med snökite i Kvicksund. Har varit grymt intresse i år, vi har aldrig sålt så mycket issurfbrädor och snowkites på försäsongen förut.

    Mvh

    Mattias

    Den där bilden gjorde mig faktiskt lite nyfiken. Kanske ska testa någon gång i vinter…

    ps. seglaren längst bort håller väl inte på och vakstartar!? 😉

  • oaxen

    Medlem
    22 november, 2010 vid 20:30

    Lite nygammalt filmat med en vanlig kamera. En barnlek…

    Funkade inte med embed. Kolla min blog nedan.

  • erolwi

    Medlem
    22 november, 2010 vid 21:24

    Bicless. Var kör ni i kvicksund? Är sugen på att testa min pirate bräda för första gången på lördag och kvicksund är bara någon mil från mig.

  • bicless

    Medlem
    22 november, 2010 vid 23:33
    Bjornen;640296 wrote:
    Den där bilden gjorde mig faktiskt lite nyfiken. Kanske ska testa någon gång i vinter…

    ps. seglaren längst bort håller väl inte på och vakstartar!? 😉

    Det var säkert 30cm is på erstaviken den dagen när bilden togs så vakstart var det inte. Misstänker att det till och med är jag som ligger där ute, man vurpar rätt lätt om det är mycket snö på isen som det var den dagen. Det blir spinnout om man ligger med mycket bakfotstryck och det kommer en stor snövall eller parti med djupare snö. Man får verkligen träna på att segla med lite bakfotstryck på icecarvebrädan dagar med mycket snö så det är bra träning inför sommaren 🙂

  • bicless

    Medlem
    22 november, 2010 vid 23:44
    erolwi;640339 wrote:
    Bicless. Var kör ni i kvicksund? Är sugen på att testa min pirate bräda för första gången på lördag och kvicksund är bara någon mil från mig.

    nja, i kvicksund är det kitedemo så jag har varken koll på förhållandena eller isarna. Jag skall träffa Kitewingfolk och visa kites för dem så troligen kör vi på land.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kallare väder på G?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.