Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kalllllt? :P

  • Kalllllt? :P

    Publicerad av ols3n på 7 november, 2006 vid 13:24

    Har inte vågat ta mig ut på några veckor… verkar lite kallt 😛
    Har bara en våtdräkt… som iofs e rätt varm 😛
    Går det med våtdräkt fortfarande? :/
    e heeelt pank så någon torrdräkt blir det nog inte 🙁

    skotten svarade 17 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • yann

    Medlem
    7 november, 2006 vid 13:37

    Vågsurfade fortfarande i sommardräkten igår, en 4/3a utan luva och handskar. Bra kallt men jag låg ändå i kanske två timmar. Nästa gång blir det 6/4 med luva, 3mm handskar och 5mm skor.

  • gonzo

    Medlem
    7 november, 2006 vid 16:46

    det är lungt att köra vattnet håller dryga 10 grader än jag kör med en 5/3 har även luva och boots vantar kan va gott om det kyler på i luften luva är inget måste men man håller ju värmen längre. så ut å kör bara

  • debkausf

    Medlem
    7 november, 2006 vid 17:09

    Det e bara o sticka ut!Körde apelviken i em. bästa kitedagen på hela året, säkert 12-13 grader i luften.

  • tetras

    Medlem
    7 november, 2006 vid 18:46

    e det verkligen värt det :crazy:

  • ziik

    Medlem
    7 november, 2006 vid 20:37

    lätt!
    äger varken vantar eller mössa. men det går ändå… får se till att inte klota 😉

  • nundy

    Medlem
    7 november, 2006 vid 21:31

    Jag kör fortfarande med en gammal sliten 3/2a. Och diskhandskar. Var inte en prylbög och ut i vattnet 😀

  • skotten

    Medlem
    8 november, 2006 vid 21:04

    haha brings back memories!!.. We used so go swimming with the school and on the horison you could see oilrigs where they would be telling everyone to wear survival suits.. and our teacher was like “on you go kids.. in you get!!”.

    I had these swimming shorts that were made from a wierd wooly stuff.. itched like fuck.. I am sure it was woven from camel pubic hair or something.. and when they were wet they weighed like 5 kilos!! hahahah…

    Awww.. those were the days…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kalllllt? :P

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.