Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???

  • oldschool

    Medlem
    11 januari, 2005 vid 09:31

    Fick mina vantar på en vecka från windance å ingen tull behövde jag betala…. man ska ha otur om man åker på tull.
    De funkar kanon (eller så bra ett par jävla vantar kan funka!!!!) tongue.gif

  • lars_k

    Medlem
    11 januari, 2005 vid 11:06

    Jag köpte storlek L. Känns lite korta när jag sträcker på fingrarna. Kan vara pga den förbockade formen. När jag håller runt bommen känns de helt OK. Tror jag brukar ha strl 10. Mina långfingrar är 9 cm långa. Nån hjälp?

  • mag

    Medlem
    11 januari, 2005 vid 11:15

    De brukar inte tulla in prylar för under ett par tre hundra spänn, ibland mer.Man ska som sagt ha tur.
    /Magnus

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 januari, 2005 vid 07:21

    Storlek larlge är nu dessvärre slut både på windance och i Norge. Måste vara mycket svenskar som shoppat 🙂 / Joacim

  • judo-freddan

    Medlem
    12 januari, 2005 vid 09:31

    NEEEEEEEEEJ!! JAG VILL SEGLA JU!! frown.gif

  • fjant

    Medlem
    12 januari, 2005 vid 09:57

    Muahahahaa! Brorsan å jag beställde L från norge i lördags! Vilken tur man har då! grin.gif grin.gif grin.gif

    /Fjant

  • mag

    Medlem
    12 januari, 2005 vid 12:22

    Tur man har små händer, köpte Medium från USA. Tack för storlekshjälpen.
    /Magnus

  • donpedro

    Medlem
    12 januari, 2005 vid 13:46

    Köp hanskarna från norge de e skit bra. Jag fick mina hanskar på två dar! Jävligt trevliga killar som jobbar i butiken. 340:- inkl allt!
    http://www.srfsnosk8.no

  • fegler

    Medlem
    12 januari, 2005 vid 17:42

    Mag, har du fått dina levererade? Hur lång tid tog det?

  • mag

    Medlem
    12 januari, 2005 vid 21:26

    Jag beställde idag så jag tror knappast det! wink.gif
    Lars K fick vänta 3 veckor, fast det var över julperioden och då är det troligen längre väntetider. Jag har inte så bråttom så jag kan vänta ett par veckor. Nu kommer ju vintern på riktigt så jag kanske inte seglar förrän i april igen, vem vet.

    Från Norge verkar det vara snabb levererans i alla fall!
    /Magnus

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 07:45

    Jag har kollat alla nätbutiker som jag kunnat hitta och large är numera slut överallt!

  • stewen

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 11:58

    10 dar har jag väntat och inga handskar än så länge…
    Dom kanske har fastnat i tullen…
    Illa är det isf..

  • stewen

    Medlem
    14 januari, 2005 vid 10:08

    Sådärja nu dök dom upp! smile.gif
    Ska bli mycket intressant att prova dom

  • feg

    Medlem
    14 januari, 2005 vid 17:33

    Idag kom vantarna.
    Dom skulle kommit i tisdags eller onsdags enligt tjejjen i shoppen men från lördag till fredag får väl ses som godtagbart.

    Priset i för två par vantar och frakten hem till dörren blev 668,63 svenska kronor vilket jag anser prisvärt trotts att jag vet att det går att få dem billigare från USA.
    Jag gämför med NP:s öppna vantar från Skidsport eller Paradise vilka skulle kostat mig 249 kr i vilka jag skulle fortsatt att frysa….

    Måste i detta inlägg tillägga att det finns enormt schyssta människor. Igår stod jag på Torö stenstrand med mina slitna NP-öppenvante och bävade inför kylan. Sen kom jag på att Niklas (Dude) frågade mig i söndags om jag ville testa Dakine vantarna eftersom han hade ett extra par så jag frågad honom nu om jag kunde få byta mina vanta som kommer komma med posten mot de han hade vilket han gladeligen gick med på. På detta sätt fick jag testa de vantar jag beställt men inte fått ännu. Stort tack till dig Niklas.

    /feg

  • rasmus_w

    Medlem
    17 januari, 2005 vid 01:16

    Nu kan jag också berätta att Cold water mitts är världens åttonde underverk!

    Jag köpte mina från [url=”http://www.islandsports.com.”]www.islandsports.com.[/url] 28 dollar, plus 20 dollar frakt i julas. Idag var första gången jag hade möjlighet att prova dem.

    Large var lite stort för mig, har nån ett par medium som känns för små provar jag gärna.

    Tidigare har jag haft NP-handskar, iskalla och omöjliga att greppa bommen med, ock ett par GUL-handskar. Minst lika bra grepp som med bara händer, men det beror på att det är sämskskinn eller nåt liknande i handflatorna, vattnet rinner rakt genom och det är iskallt.

    CWM är varma och materialet i handflatan är varmt samtidigt som friktionen mot bommen räcker för att man inte ska bli slut i händerna.

    Vädret? Lite för lite vind på Görväln. Seglade 9,7 med 62 cm fena och planade i byarna men inte däremellan. Som vanligt vred vinden än hit, än dit. Lite slush puppie i strandbrynet, inte en människa på vattnet utom jag.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.