Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kan organisatörerna inte planera lite sämre???

  • Kan organisatörerna inte planera lite sämre???

    Publicerad av kicki på 13 juli, 2005 vid 11:30

    Varför blir det alltid så i Sverige att det blir relativt få event och att alla lägger dem samma helg? Till exempel Wave Classic har sitt event den 3-4 september och Euro Kite Cup i Köpenhamn har sitt event den 2-4 september, samtidigt som tjejhelgen också är den helgen… EKC har redan varit planerat sedan februari eller tidigare, vilket event ska man välja? Varför kan man inte kolla upp lite om datumen är lediga innan man organiserar något? Skulle det inte vara bra om vi hade ett schema för skandinavien… eller en sådan sida just här på steffo så att sådant kunde undvikas i framtiden?
    Med detta vill jag absolut inte säga färre event, däremot vill jag ha fler men kanske inte samma helg på helt olika ställen.

    ian svarade 18 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • samhansson

    Medlem
    13 juli, 2005 vid 11:33

    blir ändå ingen vind dom fyra dagarna, kanske att foilissarna kan köra

  • rambo_johnson

    Medlem
    13 juli, 2005 vid 11:49

    lol, sam ska du köra mynningen?

    Tror jag siktar på att röka ner mig på wave classic precis som föregående år…

    och så klart kolla på fjoillikitare som kan köra när alal andra tittar på

  • samhansson

    Medlem
    13 juli, 2005 vid 11:57

    filmning hela kvällen, kommer du?

  • ian

    Medlem
    13 juli, 2005 vid 19:44

    wave classic är givet

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kan organisatörerna inte planera lite sämre???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.