Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kan varmt rekommendera…

  • Kan varmt rekommendera…

    Publicerad av virena på 27 september, 2007 vid 09:40

    Kan varmt rekommendera Kristina Gunnarsson på Big Travel i Varberg. Hon har varit superhjälpsam och lyckats att hitta bra biljetter till både Brasilien och sydafrika, där det funkar super att få med kiteutrustning utan problem. Så om nån funderar på att åka är detta bara ett litet tips.

    virena svarade 16 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • nic

    Medlem
    27 september, 2007 vid 10:28

    @Virena 418284 wrote:

    Kan varmt rekommendera Kristina Gunnarsson på Big Travel i Varberg. Hon har varit superhjälpsam och lyckats att hitta bra biljetter till både Brasilien och sydafrika, där det funkar super att få med kiteutrustning utan problem. Så om nån funderar på att åka är detta bara ett litet tips.

    Vad fick du för pris till brasilien? Hörde precis att fritidsresor slutat med brasilien. Varig har ju gått i kk så TAP har monopol på flyg i norra brasilien å är asdyra. Ser ut att bli svårt att slå förra årets sista minuten på 3500 kr för flygstol 😛

    nic

  • eddie

    Medlem
    27 september, 2007 vid 11:33

    Ytterligare ett tips:
    http://www.tropikresor.se, hjälpte mig med biljett till Brasilien… (TAP)

    Det skall finnas “billiga” flyg från Amsterdam till Fortaleza, men kommer inte ihåg vad bolaget heter.

  • debkausf

    Medlem
    27 september, 2007 vid 18:38

    inca travels vill ha 9 sprak fram o tebax till fortaleza

  • christian12345

    Medlem
    27 september, 2007 vid 20:56

    Kolla också upp ”JJ” eller ”TAM Linhas aereas”, som kan kombineras med BA. Jeg flyger visserligen København-Heathrow-Miami-Manaus-Belem-Fortaleza och Fortaleza-Sao Paolo-Heathrow-København, men det blev ganska billigt. Vet inte om de billiga biljetterne finns kvar, dock.

  • eddie

    Medlem
    28 september, 2007 vid 18:57

    fi fan… sticker du dig med små nålar hela flygresan också, bara för att göra det ännu värre?

    Fördelen med TAP är att du får ta med dig 64 kg bagage (max 2 väskor)

  • christian12345

    Medlem
    30 september, 2007 vid 18:11
    Eddie;418684 wrote:
    [..]sticker du dig med små nålar hela flygresan [..]

    Hehe. Nej, men jag stannar en vecka i Miami och ser om det är något kul…

    Hörde i övrigt att man kan hitta billiga Cumbuco-biljetter från Hamburg.
    Ring 00493386210110 och hör efter, eller kolla här:
    http://www.reisecafe-premnitz.de/news.php

  • virena

    Medlem
    30 september, 2007 vid 21:30

    @nic 418297 wrote:

    Vad fick du för pris till brasilien? Hörde precis att fritidsresor slutat med brasilien. Varig har ju gått i kk så TAP har monopol på flyg i norra brasilien å är asdyra. Ser ut att bli svårt att slå förra årets sista minuten på 3500 kr för flygstol 😛

    nic

    Oi! como vai?
    Ja, 3500 slår jag inte. Är nog svårt att få en sistaminuten när man skall vara borta i 4 månader:wink:. 10200 tycker jag var helt ok, då jag flyger till Rio och hem från Fortaleza.
    té mais Virena

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kan varmt rekommendera…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.