Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kaos på viking idag?

  • hbgkitare

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 08:08

    @Thörn 449441 wrote:

    min sele har också losnat så en gång och det gick inte heller så bra. men som tur så var jag i vattnet så man slapp skada sig.:wink:

    Hallå Thörn!
    Träffade nog er ett par gånger sommaren 2006 i Sandviken. Tjejen flyttade hit till Helsingborg från Karlshamn så tyvärr blir det inte så ofta man är på den sidan längre, vilket är synd då Sandviken är grymt bra.

    //Marcus

  • thorn

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 08:32
    Hbgkitare;449586 wrote:
    Hallå Thörn!
    Träffade nog er ett par gånger sommaren 2006 i Sandviken. Tjejen flyttade hit till Helsingborg från Karlshamn så tyvärr blir det inte så ofta man är på den sidan längre, vilket är synd då Sandviken är grymt bra.

    //Marcus

    Det var inte mig du träffade i sandviken sommaren 2006. jag har aldrig träffat ngn annan kitare varken i sandviken eller i bromölla. Kan tänka mig att det var martin du träffade, det är bara han och jag som kör där regelbundet.

  • hbgkitare

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 10:10

    @Thörn 449589 wrote:

    Det var inte mig du träffade i sandviken sommaren 2006. jag har aldrig träffat ngn annan kitare varken i sandviken eller i bromölla. Kan tänka mig att det var martin du träffade, det är bara han och jag som kör där regelbundet.

    Det var i alla fall 2 killar och en tjej. Tror de hade nån husvagn ställd nere i Sandviken eller sommarstuga!

  • johnk

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 15:22

    @Thörn 449441 wrote:

    min sele har också losnat så en gång och det gick inte heller så bra. men som tur så var jag i vattnet så man slapp skada sig.:wink:

    Vad är det för modeller på era selar? Nåt man bör undvika? Låter onekligen otrevligt om det ska hända mitt i en hög air (som jag själv visserligen inte gör än :))

  • vogon-jeltz

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 15:50

    @johnk 449677 wrote:

    Vad är det för modeller på era selar? Nåt man bör undvika? Låter onekligen otrevligt om det ska hända mitt i en hög air (som jag själv visserligen inte gör än :))

    Jag kör med mystic warrior.
    Hade jag inte glömt spänna den extra tampen runt krokpartiet så hade detta aldrig hänt.
    Så det är väl det man ska se upp med den selen 🙂

  • vogon-jeltz

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 15:52

    @Gadget 449218 wrote:

    Vad är det där svarta alla har på sig på kroppen!
    Har ett svagt minne av vad det är men jag har inte använt något annat än shorts och rashie den senaste månaden…

    Vattnet här är ju 26 grader så…. 😀

    målarfärg ditt svin 🙂

  • thorn

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 19:07
    johnk;449677 wrote:
    Vad är det för modeller på era selar? Nåt man bör undvika? Låter onekligen otrevligt om det ska hända mitt i en hög air (som jag själv visserligen inte gör än :))

    Det var en cabrinha sitsele från 05. var dock enkelt att fixa och kostade 20kr hos en skomakare.:smile:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kaos på viking idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.