• surfmc

    Medlem
    23 september, 2007 vid 19:51

    @styret 416698 wrote:

    jar har vart lite sugen på Kap Verde nu ett tag. eller egentligen är jag mest sugen på nått annat än SA men är osäker på att jag kommer trivas utan det där pungdraget. finns det billiga boenden att få tag på om man ska vara där typ en månad?

    Åk till KapVerde men prova gärna både Sal och BoaVista, jag tyckte att det riktigt bra. Jag spenderade 1 vecka på båda öarna. Det verkar inte vara så många som skriver om BoaVista men blir det aktuellt kan du få info av mig om restauranger mm. Man bor i byn SalRei som ligger ca en kvart från flygplatsen. Anledningen till att få åker dit är troligen att deras flygplats ännu inte blivit internationell eller så blir den det i år, de höll på att bygga. Den dåvarande var riktigt liten och man åker med ett litet inrikesflyg som har väldigt opålitliga avgångar!

    Tony på http://www.boavistawindclub.com var trevlig och han hyr ut boende 1 min promenad från stranden. Jag tyckte generellt att det var trevligare stämning på BoaVista, troligen pga de inte är så mycket turister där jämfört med Sal.

    Kollar man på galleriet på boavistawindclub så finns det där bilder på stora vågor, här är två bilder tagna av mig, den första är rätt stor våg!

    Första bilden från PWA tävlingarna på Sal andra från BoaVista.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.