• Kap Verde

    Publicerad av rydstrom på 28 december, 2010 vid 11:05

    Jag undrar om nån vet om det finns några bra nybörjarvågsurfspots på Boa Vista och om det finns nån uthyrning, dels av surfgrejer men även av kite… ska åka dit snart med sambo och två kompisar som inte är surfare och det är inte poppis att släpa med massa utrustning..

    Hedlund? Nicco? nån koll?

    above_the_law svarade 13 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • above_the_law

    Medlem
    29 december, 2010 vid 12:52

    Boa Vista är det Hedlund och Neven som har bäst koll på tror jag,
    men är ju alltid skönt att ha lite egna prylar med sig om man ändå inte ska resa runt eller? Kostar ju ändå lite att hyra och dom kanske inte har just de prylar du vill ha och när du vill ha dom osv…
    Kan ju ta med den kite som är mest trolig att du får anv för t ex. Skulle rek 9-12 kvm under den här tiden i a f. Körde väl 50/50 med 12 resp 9 fast på Sal förra året.

  • rydstrom

    Medlem
    30 december, 2010 vid 09:28

    Jo klart det är lättare att ta med, men om man inte har grejer, jag har en liten bräda, men mina kompisar och sambo har inte gear… Sen var det det där med nybörjarbryt..

  • above_the_law

    Medlem
    30 december, 2010 vid 10:14

    Aha… Jag har inte varit på Boa Vista. Tror säkert det går att hyra prylar. Världsmästaren i Strapless SurfKiting har ju i a f center på Sal (även Angulo hyr ut kites där), så vore ju märkligt om det inte spridit sig till grannön… Googlat?
    Skicka privat meddelande till Neven och Sourra vet ja:-)
    Ha det gott. Avis…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.