Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kap Verde kort varsel?

  • Kap Verde kort varsel?

    Publicerad av nordenhed på 13 december, 2012 vid 19:20

    Tja! Jag är ledig nu fram till början på januari och tänkte sticka söderut och kitea en sväng innan jag börjar jobba. Siktet är inställt på Kap Verde men kanske inte går att boka så här sent? Någon som är i samma situation som är sugen på att hänka? Går väl bara boka boende för två pers vad jag förstått. Annars om någon har något tips på vart man kan sticka nu i december en eller två veckor för en rimlig peng så är alla förslag är varmt välkomna!

    virena svarade 11 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • virena

    Medlem
    15 december, 2012 vid 01:19

    Hej hej! Jag har skickat ett PM till dig om du inte hittar någon att resa med får du gärna komma och hänga med oss i Cumbuco:)

  • waimeadude

    Medlem
    15 december, 2012 vid 12:21

    Tjena, de låter hur bra som helst. Tyvärr är jag inte ledig nu, men hade gärna hängt på en annan gång.
    Cumboco låter också helballt.
    Är det förresten nån som har koll på vad man ska ha för bag för en 138 bräda? Eller ska man införskaffa en mindre bräda för att resa med kanske?

  • virena

    Medlem
    17 december, 2012 vid 11:51

    Yes! Brasil är suuuuper. Bästa är väl en vanlig golf/kitbag. Kolla in tex surfbussen.nu de har några olika varianter. Inga problem att resa med den storleken på bräda.

    Hoppas att du kommer iväg på någon resa:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kap Verde kort varsel?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.