Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kap verde nyår

  • gnutten

    Medlem
    28 november, 2012 vid 09:08

    Räknas det om man vill vara där… 😉

    Låter ju rätt trevligt 😀

  • folie

    Medlem
    28 november, 2012 vid 12:54

    Nästan
    Boa Vista 24dec-8jan
    Är där med familjen så kitesurfsällskap hade varit skoj

  • ilikekitesurfing

    Medlem
    28 november, 2012 vid 18:22

    Bara o surfa upp till Sal da 😉

  • wall

    Medlem
    5 december, 2012 vid 17:37

    Åker dit den 2/1, bor på hotell ponta preta

  • ilikekitesurfing

    Medlem
    5 december, 2012 vid 20:58

    Kul Wall!

  • superextrem

    Medlem
    8 december, 2012 vid 18:30

    Tjo! Åker ner den 9 jan, stannar i 2 veckor, hänger en vecka med brorsan (Wall) sista veckan e jag kitesolo. Jag med fru och barn (3 o 6 år) bor på salinas. Sällskap till västsidan hade varit kul!
    /X

  • ilikekitesurfing

    Medlem
    9 december, 2012 vid 18:52

    Nice! Men jag sticker till Sverige igen 6e jan…

  • farbrorfraz

    Medlem
    22 december, 2012 vid 00:21

    Hej!

    Vi har precis öppnat en filial av vår skola i Portugal här på Kap Verde. Kom gärna förbi och hälsa på, skolan ligger i det som förr hette Turtle Schack, mitt emellan Club mistral och SurfZone. På framsidan, mot havet, har vi en litet hydda med vår skola. Grymt trevliga solstolar, skugga, lagom vindstilla. Går att launcha framför skolan, men vinden är aningen byig så långt upp norr på stranden.

    @SUPEREXTREM 704443 wrote:

    Tjo! Åker ner den 9 jan, stannar i 2 veckor, hänger en vecka med brorsan (Wall) sista veckan e jag kitesolo. Jag med fru och barn (3 o 6 år) bor på salinas. Sällskap till västsidan hade varit kul!
    /X

    Är det Oasis Salinas Sea ni ska bo på? Det hotellet ligger precis bakom oss, men jag är mycket skeptiskt till att dom byggt klart det tills ni kommer ner.. Visserligen har antalet byggnadsarbetare fördubblats senaste veckan, men verkar fortfarande inte som det finns någon inredning..

  • superextrem

    Medlem
    22 december, 2012 vid 11:12

    Helt riktigt, Fritidsresor ringde för nån dag sen och sa att “tyvärr hotellet e inte färdigt”, lite rörigt nån dag men nu har vi ordnat annat boende i Santa Maria. Kommer förbi Turtle Schack när vi kommit ner, kanske vi kan ta en kitetur en ledig dag….
    /X

  • wall

    Medlem
    22 december, 2012 vid 16:10

    Låter trevligt, vad tar ni för en kitekurs? övriga familjen är sugna på att testa.
    Vi åker den 2/1, hoppas på bra vind och swell.

  • farbrorfraz

    Medlem
    23 december, 2012 vid 13:03

    @SUPEREXTREM 704791 wrote:

    Helt riktigt, Fritidsresor ringde för nån dag sen och sa att “tyvärr hotellet e inte färdigt”, lite rörigt nån dag men nu har vi ordnat annat boende i Santa Maria. Kommer förbi Turtle Schack när vi kommit ner, kanske vi kan ta en kitetur en ledig dag….
    /X

    Haha Cape verdian style.. 🙂 vilket hotell blev det? Kom förbi, finns goa solstolar och skugga framför skolan, och det går att launcha här om man har lite koll och det inte är för byigt.

    @Wall 704801 wrote:

    Låter trevligt, vad tar ni för en kitekurs? övriga familjen är sugna på att testa.
    Vi åker den 2/1, hoppas på bra vind och swell.

    Klart de ska testa! Skolpriserna och info hittar du på cv.escoladekitesurf.com

    Bokar ni i förväg är det preebook-priserna som gäller. Skicka mail till anders@escoladekitesurf.com

    Vi ses snart! Go jul!

  • superextrem

    Medlem
    23 december, 2012 vid 13:47

    Mmmm, eller fritidsresor style, tror de körde samma grej ifjor med det hotellet…
    De föreslog Villa Verde i gost town, men jag vägrade, lyckades få en vecka på Belorizonte och sista veckan på hotel Ponta Preta. Vi e nöjda, har bott på Belorizonte för två år sen och brorsan bodde på Ponta Preta då så det blir nog bra.
    Ses!
    /Magnus

  • wall

    Medlem
    23 december, 2012 vid 14:46

    Go jul, så här såg det ut tidigare idag i Ljunghusen före snöstormen.

  • superextrem

    Medlem
    23 december, 2012 vid 17:50

    De var nice, men det ska bli skönt med shorts…
    /X

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kap verde nyår

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.