Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kap Verde, resedagbok!

• gurra1978

Medlem
    19 december, 2006 vid 20:28

Åh, det ser fint ut men vinden verkar vara svag. Är det du på bilden Börje? Inte van att se dig så. Angulo måste tappat hakan 😀 Uppdatera ofta och rippa hårt, imorgon slänger jag på vinterdäcken på bilen.

aaaaaaaaaaaa.jpg

• endy

Medlem
    19 december, 2006 vid 20:51

Härligt att se!!!!
    Hoppas vinden och swellet pumpar på! Ha de gott!
    //Double AA

• lars_k

Medlem
    19 december, 2006 vid 20:59

Ska bli kul att läsa och kolla bilder. Ser ut att ha börjat bra iaf! 🙂

• dr-masse

Medlem
    20 december, 2006 vid 09:42

Ser härligt ut! Måste åka dit någon gång, om inte annat kul med spots där portugisiskan är en tillgång.

• bonasurf

Medlem
    20 december, 2006 vid 11:26

@Borje 355204 wrote:

Da ar vi antligen nere! Folj oss pà http://www.westcoastwindsurfing.se, ligger under resedagbok. Hall till godo, har e fantastiskt!

Grymt Börje!!! Jag har varit inne på cap verde i några år nu. Ska bli spännande att se hur det är.

• fastforward

Medlem
    20 december, 2006 vid 12:07

Det ser ju plattare ut än vad jag läst mig till iaf. Kanske blir en resa dit nästa vinter i så fall.

• danneman

Medlem
    20 december, 2006 vid 15:27

Nice skall bli med ett nöje att följa er på resan. Info, bilder och text vill vi ha..
    Lustigt nog satt jag å spana på biljett dit igår.. få la se vart det bär av i mars! :O

• mbkpeter

Medlem
    20 december, 2006 vid 21:48

Nice bild, apa. Verkar vara ett riktigt nice stalle. Ni far nogkampa for att halla niva, Kauli skall nog vara pa plats i Januari… Trevligt.

• calle_b

Medlem
    20 december, 2006 vid 22:27

Den där vågen ser juh bara löööjligt trevlig ut… GRYMT!

• mikaels

Medlem
    21 december, 2006 vid 07:46

Supernice, se verkligen fint ut. Jag har varit sugen på Cap Verde ett tag, kul att få förstahandsinfo.
    Fina bilder också :)!

I Stockholm är det blött och runt nollan 🙁

• imported_borje

Medlem
    23 december, 2006 vid 18:54

Lite uppdaterad, OBS swell nasta vecka 🙂

God Jul pa er alla

• mbkpeter

Medlem
    27 december, 2006 vid 17:53

Nice folks. Nu meddelar även PWA att de kör en vågtävlig där i slutet av Februari. Lär komma ett par aktade människor till dessa vågor.

• Oregistrerade

Gäst
    27 december, 2006 vid 23:58

Om ni inte är för bakfulla på nyårdagen och sugen på att surfa i Kap Verde är det ett perfekt tillfälle just nu:

1/1 Stockholm – Kap Verde 2 v Fritidsresor 2495:- End. flyg

/Lars

• imported_borje

Medlem
    28 december, 2006 vid 18:18

Nu kom den efterlangtade uppdateringen, ga in pa sidan och dregla lite over bilderna 🙂 , glom inte att kika pa ala carten!

• imported_borje

Medlem
    2 januari, 2007 vid 11:49

FET uppdatering 🙂 massa bilder och trevlig dagbokslasning. Varma halsningar fran kap verde!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA