Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kap Verde, resedagbok!
-
Kap Verde, resedagbok!
Publicerad av imported_borje på 19 december, 2006 vid 20:12Da ar vi antligen nere! Folj oss pà http://www.westcoastwindsurfing.se, ligger under resedagbok. Hall till godo, har e fantastiskt!
imported_borje svarade 18 år, 11 månader sedan 20 Medlemmar · 44 Svar -
44 Svar
-
Åh, det ser fint ut men vinden verkar vara svag. Är det du på bilden Börje? Inte van att se dig så. Angulo måste tappat hakan 😀 Uppdatera ofta och rippa hårt, imorgon slänger jag på vinterdäcken på bilen.

-
Härligt att se!!!!
Hoppas vinden och swellet pumpar på! Ha de gott!
//Double AA -
Ska bli kul att läsa och kolla bilder. Ser ut att ha börjat bra iaf! 🙂
-
Ser härligt ut! Måste åka dit någon gång, om inte annat kul med spots där portugisiskan är en tillgång.
-
@Borje 355204 wrote:
Da ar vi antligen nere! Folj oss pà http://www.westcoastwindsurfing.se, ligger under resedagbok. Hall till godo, har e fantastiskt!
Grymt Börje!!! Jag har varit inne på cap verde i några år nu. Ska bli spännande att se hur det är.
-
Det ser ju plattare ut än vad jag läst mig till iaf. Kanske blir en resa dit nästa vinter i så fall.
-
Nice skall bli med ett nöje att följa er på resan. Info, bilder och text vill vi ha..
Lustigt nog satt jag å spana på biljett dit igår.. få la se vart det bär av i mars! :O -
Nice bild, apa. Verkar vara ett riktigt nice stalle. Ni far nogkampa for att halla niva, Kauli skall nog vara pa plats i Januari… Trevligt.
-
Supernice, se verkligen fint ut. Jag har varit sugen på Cap Verde ett tag, kul att få förstahandsinfo.
Fina bilder också :)!I Stockholm är det blött och runt nollan 🙁
-
Lite uppdaterad, OBS swell nasta vecka 🙂
God Jul pa er alla
-
Nice folks. Nu meddelar även PWA att de kör en vågtävlig där i slutet av Februari. Lär komma ett par aktade människor till dessa vågor.
-
Oregistrerade
Gäst27 december, 2006 vid 23:58Om ni inte är för bakfulla på nyårdagen och sugen på att surfa i Kap Verde är det ett perfekt tillfälle just nu:
1/1 Stockholm – Kap Verde 2 v Fritidsresor 2495:- End. flyg
/Lars
-
Nu kom den efterlangtade uppdateringen, ga in pa sidan och dregla lite over bilderna 🙂 , glom inte att kika pa ala carten!
-
FET uppdatering 🙂 massa bilder och trevlig dagbokslasning. Varma halsningar fran kap verde!
Logga in för att svara.