Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kap Verde så de svartnar!

  • s-1441

    Medlem
    11 november, 2010 vid 17:39

    shit ! ganska fet arieal ! 🙂

  • rrd

    Medlem
    11 november, 2010 vid 17:47

    Otroligt fina sekvenser, det är väl så här det blir i Lejet i morron, eller…

  • kewlpopsicle

    Medlem
    11 november, 2010 vid 21:38

    Grymt att han lyckas landa den mitt i vågen ;o!! Ser helt underbart ut!

  • basse

    Medlem
    12 november, 2010 vid 09:25
    RRD;639158 wrote:
    Otroligt fina sekvenser, det är väl så här det blir i Lejet i morron, eller…

    Jupp, eller så blir det OnShore!?

    KP’s landning är ju bara lite hårig också! Hoppas verkligen de får fart på live-sändningen.

  • jesper-b

    Medlem
    12 november, 2010 vid 09:49

    Bajs frensh fries! (den kom jag på nu!)

    Tycker det vore kul om KP vann. Det har vart såå mycket fokus på Kauli och (tidigare) Josh, men i alla klipp från CV tycker jag KP oftast har stått för det mest radikala. Vore värdig vinnare.

    /JB

  • dr-masse

    Medlem
    12 november, 2010 vid 09:57

    Ja, det är precis som om PP vågen plockar fram det allra bästa i KP. Håller helt med om att han seglat grymt där, kanske att han lider lite av att vara för “klassisk” i sin åkning?

    Hoppas de får bra förhållanden, helt klart bästa tävlingen. Och påminner om hur galet bisarrt det är att PWA inte kan snickra ihop en deltävling på Maui…

  • dala-lama

    Medlem
    12 november, 2010 vid 10:49
    dr Masse;639229 wrote:
    Ja, det är precis som om PP vågen plockar fram det allra bästa i KP. Håller helt med om att han seglat grymt där, kanske att han lider lite av att vara för “klassisk” i sin åkning?

    Hoppas de får bra förhållanden, helt klart bästa tävlingen. Och påminner om hur galet bisarrt det är att PWA inte kan snickra ihop en deltävling på Maui…

    Håller med Masse, nu när USA ändå är igång och trycker rätt mycke nya sedlar så borde dom väl kunna trycka en ordentlig prissumma till Wave Classic………
    P

  • gifvars

    Medlem
    12 november, 2010 vid 14:31

    Har börjat sjunka in i fredagströttheten, lite lagom småsur sisådär…
    men kan pwa inte sälja tio minuter av det där eventet till jordens alla sport-tv-stationer
    kan pwa inte sälja förstamajblommor till morsan.

    Heja KP!

    -JG

    PS. Jag köpte alla blommor själv, inga nya hockeybilder den månaden alltså… 🙂

  • rrd

    Medlem
    12 november, 2010 vid 16:14

    Större skillnad på filmen o Lejet i eftermiddags blir det nog inte, men det var fan så kul! Ösregn tidvis o från S till SV/V med 4.7/75 l Quad i två timmar, få ute. ganska fina halvstora vågor.

    It´s all in your head…

    I morgon blir det surfdag nr 50 i år.

  • mag

    Medlem
    12 november, 2010 vid 20:36

    Helt sjuk våg och sjuka rides.
    både gamla och nya sekvenser men oerhört bra
    Jag blir matt när jag ser Josh mfl lägga ner seglet, max 2mm ovanför vattenytan.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kap Verde så de svartnar!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.