Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kap Verde Sal – Förboka utrustning?

  • Kap Verde Sal – Förboka utrustning?

    Publicerad av billy1 på 29 november, 2013 vid 00:16

    Någon som kan dela med sig lite tips angående vistelse på Sal i Januari för en glad nybörjare i Windsurfing? Finns det behov att förboka prylar, eller är det bara ett sätt för de olika centren att se till att man inte ska gå runt och jämföra när man väl är på plats? Kort sagt är det sån efterfrågan på grejerna eller är det bara en luring de kör med? Läste här på forumet att Boa Vista skulle vara att föredra för oss som inte bemästrar vågor så bra än, men det såg jag först när resan var betald. Kommer jag kunna surfa mig mätt eller blir det till att inrikta mig på att försöka lära mig lite vågsurf istället pga brist på plattvatten?
    Vilket surfcenter är att föredra med tanke på läge och valuta för stålarna? Kommer att bo strax intill Surfzone på södra sidan, är de ett bra alternativ?

    Många frågor blev det, men är tacksam för all info jag kan få…

    / William

    spinken svarade 10 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • sinker

    Medlem
    30 november, 2013 vid 23:08

    Här finns de flesta svaren: http://www.kulingvarning.nu/?cat=218
    /sinker

  • spinken

    Medlem
    13 december, 2013 vid 20:32

    Surfzone är nog billigast men har skabbigast utrustning, förvisso inte så noga som nybörjare.
    Mistral väst lite mer plattvatten än Angolo, Pezi Huber och Mistral på ost,
    Trist med förbokat om du inte får vind….. Sal är väl ingen vindmaskin direkt…..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kap Verde Sal – Förboka utrustning?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.