Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kap Verde – Sal

Taggad: 

  • clasan

    Medlem
    30 december, 2013 vid 22:35

    Yep. Bokat idag. 26/2 🙂

  • maglu

    Medlem
    1 januari, 2014 vid 21:57

    Vi är två som är där 16-23 jan =)
    Andra där då?

  • go_catch_a_wave

    Medlem
    12 januari, 2014 vid 13:37

    Vi landar 8 februari och är där i två veckor, verkar som jag bommar er båda…

  • richardfb

    Medlem
    12 januari, 2014 vid 21:02

    Jag är där från 28 jan till 11e feb 🙂

  • go_catch_a_wave

    Medlem
    15 januari, 2014 vid 15:33

    Då syns vi då:grin:

  • richardfb

    Medlem
    19 januari, 2014 vid 00:34

    Yess! Gröna sailloft quad segel det är jag, bor/seglar vid punta preta håll utkik!!:grin:

    Rättelse: Punta leme, inte punta preta hehehe

  • clasan

    Medlem
    20 februari, 2014 vid 06:15

    Åker snart..behöver jag packa ner neoprenskorna?

  • mag

    Medlem
    20 februari, 2014 vid 08:13

    Brukar du slå dig som jag så tar du skor. Ska du bara freeridea så klarar du dig utan skor men alla riktiga vågspot är stenrev. Välj själv!

  • maglu

    Medlem
    20 februari, 2014 vid 12:43

    Även vid Angulo är det ofta sten precis i beachbreaket. Jag hade mycket småsår på fötterna, med infektion som följd…dock på väg hem som tur var. Går bra att gå ut, men när man kommer in sätter man föttern rätt på raden med sten. Gillar du inte köra med skor…så funderade jag på att stoppa undan dem nån stans och dra på mig dem enbart inför “landning”, men kom inte på något bra.

  • clasan

    Medlem
    20 februari, 2014 vid 16:19

    Okaj, lika bra att packa ner dem. Tack för snabba svar!

  • clasan

    Medlem
    24 februari, 2014 vid 09:44

    tror jag sett det i något inlägg men hittar det inte just nu…. Hur funkar det med kort på Sal? ATM? eller är det cash som gäller?

  • go_catch_a_wave

    Medlem
    24 februari, 2014 vid 18:45

    Visa verkar funka bättre än Mastercard. Endast en ATM funkade med Mastercard, och i Anguloshopen funkade inte mitt MC heller. 1000 escudos är 10€ generellt. Dyrt att växla tillbaka Escudos till € på flygplatsen, typ 700ESC att växla tillbaks 6000ESC ,blev över 55 €. gör av med alla lokala pengar och ha € kvar när du reser hem.

    SEK – € kursen var 9,35 på Forex — 330€ blev 3085:- på Landvetter.

    tips: Fanns några Angulo Chango full carbon i shopen för under 1000€ hade jag vetat hade jag släpat med alla grejer plus en fulbräda, dumpat den och tagit med en Chango hem…
    Josh och teampöjkarna hade testveckor på Kap Verde för ett par veckor sen, om det kan vara kvar några sen det. Mer om det här:

    http://www.angulo-windsurf.com/dns13

    edit:

    Tror du bara kan få ut Escudos på ATM en, kändes goare med euros, som funkar överallt det med…

  • maglu

    Medlem
    24 februari, 2014 vid 19:31

    VISA funkade på Angulo, men de tog rätt mycket i kortavgift, så ha med cash.

  • clasan

    Medlem
    25 februari, 2014 vid 04:35

    Okaj, tack för snabba svar. Ny bräda, hmmmm 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kap Verde – Sal

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.