Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlskoga?????

  • Karlskoga?????

    Publicerad av x3m på 12 maj, 2004 vid 21:17

    Jag är grymt sugen på att börja Kita, men jag bor ju i den vindstilla staden Karlskoga så långt ifrån kusten man bara kan komma. Någon här som Kitar? Såg att någon försökte på näset i Tisdags så åtminstonde en person måste det finnas. Någon som kan göra ett utlåtade om några ställen som går att åka på i närheten eller är det vänern som gäller?

    j_o svarade 19 år, 12 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 maj, 2004 vid 21:50

    Svampplockning?

    smirk.gif

  • melker

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 07:26

    Vänern gäller nog för dig skulle jag tro.

  • rikard_j

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 15:20

    Det kan fungera i södra änden av Möckenl (vid Degerfors) om det blåser N till NO. Jag har provat att vindsurfa där och det var helt ok i de vindriktningarna. Det kan vara lite för byigt med kite. I alla andra vindriktningar är det Vänern som gäller och det är ju inte så långt dit från Karlskoga. grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 21:20

    Har hört ryckten om att en grymt skön kille som heter Erik i Örebro håller lite kurser och grejer på sjöar i mellansverige! Nice uppstyrt med gummibåt och allt!

    Hör av dig till honom, han har koll på vart man kör i vilken vindriktning och såna prylar!

    “Ecka” 0739-165799

  • mazlow

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 15:39

    Vi håller på att upprätta en verksamhet i Karlstad med kite kurser och sånna grejor.
    Vi kör på Flysurfer, Slingshot, Fanatic mm.
    Återkommer med mer info om du är intresserad…

  • kitelife

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 19:01

    Gott och höra , lycka till och om det är något ni behöver undra så ring gärna ; )

    //Pan

  • x3m

    Medlem
    15 maj, 2004 vid 18:43

    Jag är helt klart interesserad av att gå en kurs i Karlstad. När drar ni igång? Pris? Plats?

    MVH Per

  • j_o

    Medlem
    16 maj, 2004 vid 20:56

    Hej

    Företaget heter Thrill Sports och satsar på att hålla båtassisterade kurser. Ring mig så vi kan diskutera passande tider, det måste blåsa för att det ska bli en lyckad kurs även om vi har lättvindsgrejer iform av FS Psycho II 17 och 2,1 bräda. Vi har mindre brädor och kites också när vinden är mer normal. Jag arbetar i Karlskoga så transport är inga problem.

    mvh
    J-O
    Thrill Sports
    070-537 74 05

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlskoga?????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.