-
Karlstadssurfare?
Hej alla,
Jag efterlyser andra vindsurfare i Karlsta trakten som kanske vill träffs och segla någon gång. Blir ibland ensamt att dra ut i fina vindar själv :/
Skriv ett PM elr gör ett inlägg här…
So long…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Karlstadssurfare?
Hej alla,
Jag efterlyser andra vindsurfare i Karlsta trakten som kanske vill träffs och segla någon gång. Blir ibland ensamt att dra ut i fina vindar själv :/
Skriv ett PM elr gör ett inlägg här…
So long…
Vi kör även en hel del på Örsholmen också, särskilt för Formula så är det riktigt bra. Imorgon kl 9 skall vi ut igen och vi brukar lägga ut lite info här: Väner surf
Jo har hört talas om Karlstad Vindsurfing klubb men jag är inte på långa vägar så bra som alla ”ni” andra som brukar segla på bomsta/örsholmen så då känner man sig bara dum när man ”susar” fram i 3-5 knop o ni kör 20, många kör också i betydligt hårdare vindar än jag klarar av ännu. Brukar sällan vara ute i mer än 5-6 m/s…
Så jag hade mer i tanke några som kanske ligger mer på novice nivå elr folk som orkar dras med en novice 😀 Var kanske otydlig med mina önskemål :/
So long…
Alla nivåer är givetvis välkomna och Örsholmen är ett väldigt bra nybörjarställe på Ostliga vindar.
Vi var 5-6 stycken där idag på olika nivåer.
Låter bra Novice, kanske får övervinna min rädsla för att göra bort sig som den novice man är :/
So long…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.